کد خبر : 131645
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
-

قیمت فروش ستاره محبوب تیم ملی ایران فاش شد !

قیمت فروش ستاره محبوب تیم ملی ایران فاش شد !

به گزارش قائم آنلاین، سرمربی ترکمنستانی تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه از پیشنهاد برخی تیم‌های آلمانی و انگلیسی برای خرید سردار آزمون در ماه ژانویه خبر داد. قربان بردیف در بخشی از مصاحبه بلند خود با روزنامه بیزنس آنلاین روسیه درباره آینده سردار آزمون ، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان گفت: بازی‌های تیم‌های زیادی را نگاه می‌کنم

به گزارش قائم آنلاین، سرمربی ترکمنستانی تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه از پیشنهاد برخی تیم‌های آلمانی و انگلیسی برای خرید سردار آزمون در ماه ژانویه خبر داد.

قربان بردیف در بخشی از مصاحبه بلند خود با روزنامه بیزنس آنلاین روسیه درباره آینده سردار آزمون ، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان گفت:

بازی‌های تیم‌های زیادی را نگاه می‌کنم و به نظرم آزمون از بسیاری از مهاجمان در اروپا قدرتمندتر است. حتی در لیگ برتر انگلیس نیز از بسیاری از مهاجمان اصلی قدرتمندتر است. اکنون پیشنهاد‌هایی برای جذب این بازیکن از تیم‌های متوسط اروپایی داریم. میان آن‌ها تیم‌های انگلیسی و آلمانی قرار دارند که تمایل خود را برای جذب آزمون ابراز کرده‌اند.

سرمربی تیم روبین‌کازان درباره قیمت فروش سردار آزمون نیز اظهار داشت:

اکنون همه روی جام ملت‌های آسیا تمرکز می‌کنند و رهسپار این رقابت‌ها در امارات هستند تا بازیکنان را زیر نظر بگیرند. آن‌ها فقط خواهان جذب آزمون نیستند. اگر او آنجا خوب ظاهر شود شرایط را مورد بررسی قرار می‌دهیم. ما آماده فروش هر بازیکنی در نقل‌وانتقال‌های زمستانی اروپا حتی آزمون و سزار ناواس هستیم.

قربان بردیف افزود:

 آزمون بازیکن مستعد و بسیار آموزش دیده‌ای است. او به توانمندی‌هایش افزوده و به بلوغ رسیده است. قیمت فروش سردار آزمون نیز بستگی به بازار نقل‌وانتقالات و کشور مقصد دارد، اما به اعتقاد من قیمت فروش سردار از ۱۵ میلیون یورو شروع می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 3 =