کد خبر : 131577
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
-

فتنه‌گران با بهانه‌ های دروغین اصل نظام و اتحاد مردم ایران را هدف قرار داده‌بودند

فتنه‌گران با بهانه‌ های دروغین اصل نظام و اتحاد مردم ایران را هدف قرار داده‌بودند

به گزارش قائم آنلاین، سردار رضا طلایی نیک عصر شنبه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان قائم‌شهر، این روز را تثبیت جریان انقلاب و ثبت فرهنگ انقلاب و ولایتمداری دانست و افزود: در یوم‌الله ۹ دی ماه ۱۳۸۸ عده‌ای خواص بی‌بصیرت تحت تأثیر القائات شبکه‌های خارجی قرار گرفته و

به گزارش قائم آنلاین، سردار رضا طلایی نیک عصر شنبه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان قائم‌شهر، این روز را تثبیت جریان انقلاب و ثبت فرهنگ انقلاب و ولایتمداری دانست و افزود: در یوم‌الله ۹ دی ماه ۱۳۸۸ عده‌ای خواص بی‌بصیرت تحت تأثیر القائات شبکه‌های خارجی قرار گرفته و حدود ۸ ماه فضای فتنه و آشوب را در کشور به راه انداختند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران با دو بهانه‌ی دروغین تقلب بزرگ و ابطال انتخابات، اصل نظام و اتحاد مردم ایران را هدف قرار داده‌بودند، تصریح کرد: در ۹ دیماه سال ۸۸ حماسه‌ای را شاهد بودیم که جریان فتنه را با دستان پرتوان و با قدم های مبارک و با بینش وسیع ملت ایران اسلامی به صورت خودجوش و پرتحرک با شور و شوق حسینی خنثی کردند.

معاون امور حقوق وزارت دفاع با اشاره به ولایتمداری و بصیرت مردم در ۴ دهه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی امروز توطئه‌های خارجی و فتنه داخلی در یک راستا قدم برمی‌دارند که ما باید پنج حوزه هدف‌گذاری شده راهبردی دشمنانمان در این دهه های گذشته همچون اصل اسلام ناب محمدی، اصل انقلاب اسلامی، اصل نظام جمهوری اسلامی، مردم و منطقه آسیای جنوب‌غربی وخاورمیانه را رصدکنیم که دشمن ما را دچار گمراهی نکند.

معاون سابق امور قوا مجمع تشخیص مصلحت نظام بصیرت و آگاهی و ولایت پذیری ملت ایران را خنثی کننده تمام توطئه های دشمنان نظام دانست و گفت: در این فتنه‌ها که ترکیبی از توطئه های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی است به یاری پرودگار و با رهبری امام خامنه ای و بصیرت و ولایت مداری ملت ایران، توطئه های دشمنان منجر به شکست و نابودی خواهدشد.

این مسوول با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستان ابر قدرت‌های مستکبر ظالم بر ملت های مستضعف را دور کرد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی الگوی دینداری اسلامی در منطقه را فراهم کرد و باعث بیداری ملت ها و امیدبخشی واتحادآفرینی برای مستضعفین جهان شد.

طلایی نیک اسلام را بسیج کننده توده های مردم علیه جریانات استکباری و ظلم‌ستیزی دانست و افزود: ایران پایگاه اسلام و ارزشهای اسلامی است که ناامن کردن آن در طی چند سال اخیر از اهداف اصلی دشمن بود که کشف و خنثی کردن بیش از ۹۵ درصد عملیات تروریستی در ایران گواه این قضیه است.

معاون امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه خط ایستادگی و مقاومت در مقابل خط سازش قرار دارد، اظهار کرد: ۲۵۰ دلار سرانه هر فرد در جهان صرف هزینه دفاعی می‌شود اما در کشور ایران این رقم بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ دلار است که این نشان از روحیه ایمان و شجاعت بالای ملت ماست.

سردار طلایی نیک، ایران را قدرت منطقه و محور تبادلات منطقه معرفی کرد و افزود: قصد داشتند با تجزیه کشور ایران سرعت پیشرفت و جهش توسعه در ایران را متوقف کنند.

وی در پایان یادآور شد: مهد اسلام و ذخائر انرژی و کانون تحولات جهانی در منطقه ما قرار دارد، اگر بخواهند دنیا را ناامن کنند این منطقه را آسیب‌پذیر می‌کنند پس باید با بصیرت مراقب نفوذ دشمن باشیم و بدانیم که اسلام‌هراسی و ایران هراسی دشمنان را نابود می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + هفت =