کد خبر : 131627
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
-

ستاره پرسپولیس مشتری پیدا کرد ؛ جدایی ستاره باوفای پرسپولیس قطعی شد؟!

ستاره پرسپولیس مشتری پیدا کرد ؛ جدایی ستاره باوفای پرسپولیس قطعی شد؟!

به گزارش قائم آنلاین، گادوین منشا، مهاجم پرسپولیس در لیست خرید سرجیو قرار دارد، باشگاه صنعت‌نفت هم در مذاکره با باشگاه پرسپولیس خواهان جذب منشا شده است. پائولو سرجیو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درصدد تقویت تیمش در خط حمله است. بر همین اساس گادوین منشا، مهاجم پرسپولیس در لیست خرید سرجیو قرار

به گزارش قائم آنلاین، گادوین منشا، مهاجم پرسپولیس در لیست خرید سرجیو قرار دارد، باشگاه صنعت‌نفت هم در مذاکره با باشگاه پرسپولیس خواهان جذب منشا شده است.

پائولو سرجیو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درصدد تقویت تیمش در خط حمله است. بر همین اساس گادوین منشا، مهاجم پرسپولیس در لیست خرید سرجیو قرار دارد، باشگاه صنعت‌ نفت هم در مذاکره با باشگاه پرسپولیس خواهان جذب منشا شده است. در هفته‌های اخیر خبرهای مختلفی در خصوص ماندن یا جدایی منشا از پرسپولیس منتشر شده، این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ و مسئولان پرسپولیس هنوز موضع رسمی‌شان را در خصوص ماندن یا جدایی منشا‌ اعلام نکرده‌اند. احتمالا در صورتی که پرسپولیس موفق به جذب مهاجم موردنظر خود بشود منشا‌ را به تیم‌های دیگر واگذار خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + هفده =