کد خبر : 131574
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
-

دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در نوشهر باید هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود

دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در نوشهر باید هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود

به گزارش قائم آنلاین، حسین اسحاقی در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل در سالن سینما شقایق نوشهر اظهار کرد: در حال حاضر هشت دوربین ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر نصب شده اما هنوز راه‌اندازی نشده است. وی تصریح کرد: از شهردار نوشهر درخواست داریم در صورت امکان و با توجه به بالا رفتن

به گزارش قائم آنلاین، حسین اسحاقی در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل در سالن سینما شقایق نوشهر اظهار کرد: در حال حاضر هشت دوربین ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر نصب شده اما هنوز راه‌اندازی نشده است.

وی تصریح کرد: از شهردار نوشهر درخواست داریم در صورت امکان و با توجه به بالا رفتن هزینه‌های راه‌اندازی مساعدت کنند که با راه‌اندازی این هشت دوربین مشکل ثبت تخلف مسافربران شخصی هم حل می‌شود.

جمیله هاشمی به نمایندگی از شورای شهر نوشهر در این مراسم بیان کرد: برای حل یک مشکل موجود در قشری از جامعه باید به سراغ آنان که دچار این مشکل هستند رفت.

وی تصریح کرد: بنابراین تقاضای ما از شهردار این است در اولین فرصت جلسه‌ای برای رفع مشکلات هفت محور حمل و نقل شهری با نمایندگان این محورها برگزار کنند چرا که آنان که درگیر این مشکلات هستند.

هاشمی عضو هیئت مدیره تاکسیرانی شهرداری نوشهر نیز گفت:
باوجود تلاش‌های مدیرعامل سازمان حمل و نقل نوشهر در خصوص برخورد با مسافربران غیر مجاز و غیر بومی نیروهای انتظامی اذعان دارند هیچ‌گونه دستوری در خصوص برخورد با این متخلفان از سوی مقامات مربوطه چون فرمانداری ندارند و تنها عمل متوقف کردن و جریمه خودروی متخلفان با آنان برخورد می‌شود در صورتی که این امر موجب جلوگیری از تخلفات رانندگان غیربومی و غیر مجاز نمی‌شود.

وی ادامه داد: مشکل بعدی حدود ۳۱۳ دستگاه تاکسی در خط نوشهر_چالوس و حدود ۳۰۰ دستگاه خودروی مسافربر در روستاهای کناره حضور دارند؛ اما با این وجود دو شرکت در میدان آزادی مستقر شده و در قالب تاکسی‌های اسپات و ماکسیم فعالیت دارند که به نوعی بلای جان رانندگان تاکسی شده‌اند.

علی امانی شهردار نوشهر نیز اظهار کرد: رانندگان تاکسی بخش اعظم خاطرات مردم هستند، چرا که از کودکی با این افراد برخورد داریم.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد اتفاقات خوبی در اقتصاد کشور نبودیم و این امر می‌طلبد یک حلقه متحد تشکیل دهیم
تا بر مشکلات غلبه کنیم.

امانی خاطرنشان کرد: سوالم از هیئت مدیره تاکسیرانی شهری این است که چرا با داشتن حدود ۲۰۰ تاکسی تنها ۸۰ راننده عضو تعاونی تاکسیرانان هستند این موضوع نیاز به ریشه‌یابی دارد.

این مسئول بیان کرد: کاری که در کل استان تنها دو شهر موفق به انجام و دریافت لاستیک‌های تعاونی با نرخ دولتی شدند که فعلا برای خودروهای سمند و پراید با نرخ ۱۰۰ هزار تومان کمتر از قیمت بازار به تاکسی داران نوشهر عرضه می‌شود.

شهردار نوشهر درباره روان‌سازی ترافیک شهری افزود: با همت اهالی منطقه فردوسی جنوبی و همت شورای شهر به زودی این خیابان به کمربندی متصل می‌شود؛ حدود ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین توسط اهالی با اختیار خودشان و به صورت رایگان بابت انجام این امر واگذار شد و امیدواریم با سرعت بخشیدن به امر ساخت این راه، شاید کمکی به رفت و آمد و دسترسی ماشین‌های آتش‌نشانی به سطح شهر را داشته باشیم، همچنین پیشرفتی برای خود منطقه فردوسی جنوبی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − ده =