کد خبر : 131535
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
-

حرف‌های ظریف گواهی فوت برجام بود

حرف‌های ظریف گواهی فوت برجام بود

به گزارش قائم آنلاین، تقی آزاد ارمکی در گفت‌وگو با شفقنا اظهار داشت: شهردار تهران باید در تهران زندگی کرده باشد و سرمایه و خانواده‌اش اینجا باشد، نه اینکه منزل او ویلای خارج از شهر باشد و تنها برای مدیریت کردن به شهر بیاید. یکی از مشکلات مدیران شهر این است که در ویلاهای لواسان

به گزارش قائم آنلاین، تقی آزاد ارمکی در گفت‌وگو با شفقنا اظهار داشت: شهردار تهران باید در تهران زندگی کرده باشد و سرمایه و خانواده‌اش اینجا باشد، نه اینکه منزل او ویلای خارج از شهر باشد و تنها برای مدیریت کردن به شهر بیاید. یکی از مشکلات مدیران شهر این است که در ویلاهای لواسان زندگی می‌کنند، و به شهر تهران علاقه‌ای ندارند.
وی می‌افزاید: عموم مدیران اینطور هستند. کدام مدیر کدام خیابان زندگی می‌کند؟ آدم‌های ذی‌نفوذ این شهر یا خارج از شهر زندگی می‌کنند یا جاهای بزرگ زندگی می‌کنند. چنین مدیری ترافیک را نمی‌فهمد. از محل عبور اتوبوس و خط ویژه حرکت می‌کند و ۴ ساعت در ترافیک نمی‌ماند که بفهمد مردم چقدر عذاب می‌کشند. کسی باید شهردار شده باشد که قبل از ریاست در ترافیک مانده باشد نه اینکه از وزارت آمده باشد و شهردار شده باشد و از قبل سمت شهردار، رئیس جمهور شود.
اظهارات آزاد ارمکی، مقارن باسخنان برخی اعضای اشرافی شورای شهر است که مدعی‌اند بلیت مترو باید ۱۰ هزار تومان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − پانزده =