کد خبر : 131583
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
-

توانایی نیروی انتظامی در مقابله با دسیسه‌ها و تبلیغات رسانه‌ای دشمن

توانایی نیروی انتظامی در مقابله با دسیسه‌ها و تبلیغات رسانه‌ای دشمن

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی در جمع کارکنان انتظامی استان مازندران، با اشاره به اینکه رضایت مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی بزرگترین افتخار برای این نیرو است، اظهار داشت: حرکت روبه رشد، عملکرد موثر و مثبت ناجا از مهمترین عوامل جلب رضایت مقام عظمای ولایت از نیروی انتظامی به شمار می

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی در جمع کارکنان انتظامی استان مازندران، با اشاره به اینکه رضایت مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی بزرگترین افتخار برای این نیرو است، اظهار داشت: حرکت روبه رشد، عملکرد موثر و مثبت ناجا از مهمترین عوامل جلب رضایت مقام عظمای ولایت از نیروی انتظامی به شمار می رود.

نماینده مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی، تصریح کرد: امروز ناجا فراتر از ایجاد امنیت و آرامش جامعه با اراده ای قوی در مسیر حرکت به سمت ساختن تمدن نوین اسلامی و قرار گرفتن در تراز جمهوری اسلامی قرار دارد.

وی با اشاره به وجود توانایی علمی، تخصصی، اخلاق حرفه ای و برخورد مقتدرانه با مردم و دلسوزی برای انقلاب و اسلام در نیروی انتظامی، تصریح کرد: باید برای پیشرفت در این توانایی ها تا رسیدن به وضع مطلوب آن گام برداشت.

ادیانی ادامه داد: نوع نگاه و انتظارات مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی، بیانگر آن است که نیروی انتظامی علاوه بر تامین نظم و امنیت و مدیریت حوادث جامعه، توانایی شناخت، دفاع و مقابله با دسیسه‌ها و تبلیغات رسانه‌ای دشمن را قبل از هرگونه اقدامی دارد.

وی با اشاره به پیشرفت های علمی جوانان ایران اسلامی در بعد از انقلاب اسلامی، گفت: نیروی انتظامی با برخورداری از جوانانی بصیر و توانمند به این توانایی رسیده است که با شناخت طرح و نقشه‌های شوم دشمن، ضمن نگهبانی از ارزش های جامعه، حمله‌ای پیش‌دستانه در مقابله با این دسیسه‌ها داشته باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اشراف اطلاعاتی را از مهمترین راهبردهای نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: شناخت و تحلیل پدیده‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی در آن موجب کم شدن هزینه‌ها می‌شود.

نماینده مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی، تصریح کرد: لازمه دشمن‌شناسی، بصیرت است و نیروی انتظامی بصیر به عنوان یک عنصر انقلابی و مذهبی، تکیه گاه مهمی برای انقلاب و مردم ایران اسلامی است.

ادیانی با تاکید بر برجسته سازی موضوعات اجتماعی و ایجاد انگیزه مضاعف در کارکنان ناجا، گفت: بصیرت، اراده قوی و خودصیانتی از مهمترین خصوصیات بارز کارکنان نیروی انتظامی به شمار می رود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه تخصص و عدالت از مهمترین نیازهای کار پلیس است، تصریح کرد: لازمه برخورداری از این دو مولفه و مراقبت درونی، انس با قرآن است.

وی ادامه داد: از مهمترین راهبردهای عقیدتی سیاسی ناجا در آینده پیش رو، تداوم نهضت قرآنی و توجه به دو مولفه نهضت آموزش قرآن و آموزش احکام برای افزایش خودمراقبتی و بصیرت در کارکنان نیروی انتظامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: قرآن باب شناخت و معرفت الهی است و اگر قرآن نبود باب شناخت و معرفت الهی برای همیشه بسته می ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − یک =