کد خبر : 131591
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
-

انتظارات مردم در تحول مدیریت شهری محقق نشد

انتظارات مردم در تحول مدیریت شهری محقق نشد

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌ داداشی در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: بیش از یک سوم دوران مسؤولیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کیاکلا می‌گذرد و کمتر از ۳۰ ماه تا پایان این دوره وقت باقی است. وی افزود: برخی از شهروندان این است که این دوره شورا در برنامه‌ها و اهداف

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌ داداشی در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: بیش از یک سوم دوران مسؤولیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کیاکلا می‌گذرد و کمتر از ۳۰ ماه تا پایان این دوره وقت باقی است.

وی افزود: برخی از شهروندان این است که این دوره شورا در برنامه‌ها و اهداف اعلام شده خیلی موفق نبوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کیاکلا با اشاره به اینکه تلاش اعضای شورای شهر آبادانی شهر بوده و طی مدت سپری شده از عمر شورا مردم شاهد اقدامات انجام شده بودند، تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت‌ها در حوزه شهری به کندی پیش‌ می‌رود.

این مسؤول ادامه داد: برداشت افکار عمومی نسبت به وضع حاضر تحول در مدیریت شهری بود که این انتظار مردم تحقق نیافت.

داداشی با تاکید بر اینکه مردم از مدیریت شهری انتظار بیشتری دارند تا برای تحقق اهداف اعلام شده گام برداشته و تلاش بیشتری داشته باشد، اظهار کرد: در این مسیر باید از کمک‌ها، راهنمایی‌ها و همدلی مردم بهره‌مند شویم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کیاکلا در پایان گفت: شورای اسلامی شهر کیاکلا در این حوزه دست همه عزیزان را به گرمی می فشارد تا برای آبادانی شهر قدمی برداشته شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =