کد خبر : 131503
تاریخ انتشار : جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
-

۹ دی حماسه خودجوش امت برای میثاق با ولایت بود

۹ دی حماسه خودجوش امت برای میثاق با ولایت بود

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به حماسه خودجوش ۹ دی اظهار کرد: مشت‌های گره کرده و حضور و بصیرت شما انقلاب را حفظ کرد، وقتی مردم دیدند که ارزش ناب و عاشورایی آنها زیر سوال رفت، خودجوش و با ایمان و با اعتقاد

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به حماسه خودجوش ۹ دی اظهار کرد: مشت‌های گره کرده و حضور و بصیرت شما انقلاب را حفظ کرد، وقتی مردم دیدند که ارزش ناب و عاشورایی آنها زیر سوال رفت، خودجوش و با ایمان و با اعتقاد به ولایت وارد میدان شدند و هنجارشکنی‌های آنهایی که شعارهای فریبکارانه را سر می‌دادند، سرکوب کردند.

وی ادامه داد: ۹ دی همانند فتح خرمشهر، کوی دانشگاه و تسخیر لانه جاسوسی باید گرامی داشته شود، امروز نیز برخلاف مشکلات، تهدیدها و گرانی ها، نیاز به چنین حمایت‌هایی داریم و نگذاریم ساحت رهبری خدشه‌دار شود، نباید هم اجازه بدهیم که به مردم توهین شود.

طبرسی همچنین رحلت جانسوز عالم عامل، فقیه عالیقدر، کارگزار باوفای نظام و برادر سه شهید آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی را تسلیت و تعزیت گفت و اجتهاد و فضیلت ایشان را ستود و آن حضرت را گنجینه علمی و معنوی بزرگ جامعه اسلامی دانست.

وی با اشاره به اعدام سلطان قیر و سکه اظهار کرد: از مسؤولان قضایی و اطلاعاتی تشکر می‌کنیم که امنیت را به جامعه برگرداندند، اگر متخلفان دیگری هستند که چوب لای چرخ دولت و ملت می‌گذراند، آنها را به سزای عمل‌شان برسانند.

این مسئول بیان کرد: خروج آمریکا از سوریه و عراق یا فرار است یا فریب است، اما دو گروه بزرگ یعنی انصارالله و مدافعان حرم می‌توانند آمریکا را از این کشورها شکست دهند و خارج کنند.

امام جمعه ساری ابراز امیدواری کرد که یک خاورمیانه بلامعارض و اتحاد جماهیر اسلامی را تشکیل دهیم تا این منطقه از شر دشمنان نجات پیدا کند، بدانیم که دشمن یزید صفت است نه تنها تحریم اقتصادی می‌کند بلکه آب را هم به روی مردم می‌بندد، بنابراین باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و کشته شدن ۹ نفر اظهار کرد: حتی مرگ یک نفر برای ما خسران است، دانشجویان سرمایه‌های کشور هستند نباید بگذاریم فدای باری به هر جهت‌ها، سهل‌انگاری‌ها و ندانم کاری‌ها شوند، باید با این مسئله برخورد شود.

طبرسی گفت: اینهمه وقایع اتفاق افتاد اما کدام وزیر استعفا داد؟ در زاهدان نیز دیدیم که تنها معلم را تغییر دادند و کاری به وزیر و سایر مسؤولان نداشتند، در حادثه دانشگاه آنهایی که می‌دانستند اتوبوس کهنه است، باید بررسی شود و مردم بدانند چه شده است، همین‌طور مسائل سالها اتفاق می‌افتد، فاتحه‌ای می‌خوانیم و … این طور نیست و باید پیگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − هشت =