کد خبر : 131298
تاریخ انتشار : جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۹:۰۵
-

لقب خاص ترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۱۸ به کدام محصول تعلق دارد؟

لقب خاص ترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۱۸ به کدام محصول تعلق دارد؟

به گزارش قائم آنلاین، چرا پوکوفون اف وان لقب خاص ترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۱۸ را دارد؟ فروش بسیار قابل توجه در کنار کارایی بالا و قیمت مناسب را می توان اصلی ترین دلیل برای انتخاب گوشی هوشمند پوکوفون اف وان به عنوان خاص ترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۱۸ در نظر گرفت. در

به گزارش قائم آنلاین، چرا پوکوفون اف وان لقب خاص ترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۱۸ را دارد؟

فروش بسیار قابل توجه در کنار کارایی بالا و قیمت مناسب را می توان اصلی ترین دلیل برای انتخاب گوشی هوشمند پوکوفون اف وان به عنوان خاص ترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۱۸ در نظر گرفت. در مطلب زیر قصد داریم به بررسی ویژگی های برتر این میان رده که قدرتی برابر با پرچمداران دارد، بپردازیم. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود ۳۵۰ دلار به فروش می رسد.

ویژگی های برتر پوکوفون اف وان به شرح زیر است:

گوشی هوشمند پوکوفون اف از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می برد. این پردازنده که تنها روی گوشی های پرچمدار مورد استفاده قرار می گیرد، نقش عمده ای در محبوبیت این گوشی هوشمند داشت. حضور پردازنده پرچمدار شرکت کوالکام در کنار رم نرم افزاری شش گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، دلیل بسیاری از کاربران برای خرید این گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ بود.

استفاده از تمام حسگرهایی که کاربران به آن نیاز دارند

این روزها استفاده از حسگرها بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرد و برای برخی از کاربران حضور حسگرهایی ازجمله اینفرارد و ژیروسکوپ بسیار مورد توجه است. شیائومی در این گوشی هوشمند تمام نیازهای کاربران را برطرف کرده تا بتوانند با یک گوشی هوشمند میان رده به تمام ویژگی های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری این محصول فوق العاده است

در کنار تمام ویژگی های منحصر به فرد این محصول، باتری این گوشی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای یک گوشی میان رده با صفحه نمایش ۶٫۱۸ اینچی و پردازنده ۱۰ نانومتری این حجم از باتری بسیار قابل توجه خواهد بود و می توان این موضوع را یکی از دلیل های خاص بودن این گوشی شیائومی در نظر گرفت.

در کنار موارد یاد شده، صفحه نمایش با کیفیت، طراحی بسیار زیبا و دوربین سلفی جذاب از دلایل خاص بودن این گوشی شیائومی محسوب می شوند. همه موارد ذکر شده توانست فروش بسیار خوبی را برای این برند چینی به همراه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =