کد خبر : 131304
تاریخ انتشار : جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۹:۲۰
-

سرورهای شرکت اپل دچار مشکل شدند!

سرورهای شرکت اپل دچار مشکل شدند!

به گزارش قائم آنلاین، گوشی iPhone هدیه محبوب کاربران دیگر به هر حال کریسمس است و مشکلات مخصوص به خود را دارا است. دیروز ۲۵ دسامبر بود و مردم در سرتاسر جهان در حال بازکردن کادوهای کریسمسی خود بودند. بعضی از افراد گوشی های جدید کادو گرفتند و اگر اشتباه نگوییم گوشی های هدیه داده

به گزارش قائم آنلاین، گوشی iPhone هدیه محبوب کاربران

دیگر به هر حال کریسمس است و مشکلات مخصوص به خود را دارا است. دیروز ۲۵ دسامبر بود و مردم در سرتاسر جهان در حال بازکردن کادوهای کریسمسی خود بودند. بعضی از افراد گوشی های جدید کادو گرفتند و اگر اشتباه نگوییم گوشی های هدیه داده شده مدل های مختلف iPhone بودند. بر اساس گزارش های مختلف سال گذشته بیشتر گوشی های هدیه داده شده iPhone بودند و ۴۴ درصد فعال سازی گوشی های iPhone سهم این افراد بوده است. سامسونگ و هواوی در زمینه فعال سازی در رده های دوم و سوم قرار داشتند و هر یک به ترتیب ۲۶ درصد و ۵ درصد را به خود اختصاص دادند.

سرورهای شرکت اپل و مشکلات آن

جدا از فروش کم محصولات اپل طی سال گذشته ، خیلی از تحلیل گران معتقد هستند که این تعطیلات شرکت اپل و سامسونگ دارای نسبت یک به دو در زمینه فعال سازی گوشی را به خود اختصاص دهند و جالب اینکه خیلی از گوشی های iPhone دیروز بازگشایی شدند و همین موضوع باعث شد تا سرورهای شرکت اپل دچار شلوغی شود و با مشکلاتی همراه باشد. اگر شما در زمینه فعال سازی گوشی iPhone خود با مشکل مواجه شدید باید بگوییم که پارسال هم همین مشکل برای شرکت اپل رخ داده بود ولی به نظر ما این مشکل چندان نگران کننده نیست و قابل حل بوده و شما تنها کافی است پس از مدت زمان کوتاهی برای فعال سازی گوشی خود تلاش کنید.

مشکل در زمینه دانلود برنامه ها

جدا از فعال سازی گوشی های جدید ، خیلی از کاربران مشکلاتی هم در زمینه دانلود برنامه ها از اپ استور داشته اند. گوشی جدید یعنی دانلود برنامه ی جدید و همین موضوع باز هم برای کاربران دردسرساز شده است و افرادی که دیروز اولین گوشی iPhone خود را دریافت کردند و به دنبال دانلود بازی های جدید بودند.

عدم به روزرسانی سیستم عامل

ما نمی خواهیم که نیمه ی خالی لیوان را ببینیم اما یک مساله ای وجود دارد که کاربران اپل باید با آن رو به رو شوند و این موضوع جدا از شلوغی سرورهای اپل است. اگر شما تازه گوشی iPhone خود را هدیه گرفته اید ، سیستم عامل iOS خود را به نسخه ۱۲٫۱٫۲ به روز رسانی نکنید. اگر این کار را انجام دهید با مشکل وصل شدن به اینترنت خط مواجه می شوید. احتمالا شرکت اپل تا آخر این هفته نسخه ۱۲٫۱٫۳ سیستم عامل خود را راهی بازار خواهد کرد تا این مشکل را برطرف کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =