کد خبر : 131495
تاریخ انتشار : جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
-

حماسه ۹ دی تجدید بیعت مردم با ولایت‌فقیه و خنثی کردن فتنه دشمنان بود

حماسه ۹ دی تجدید بیعت مردم با ولایت‌فقیه و خنثی کردن فتنه دشمنان بود

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی شاهرودی اظهار کرد: آیت‌الله شاهرودی مرجع عالیقدر دارای نبوغ بود و می‌توان آیت‌الله صدر دوم دانست که ازاین دست مراجع در کشور کم داریم. وی با بیان اینکه در آستانه حماسه ۹ دی قرار

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی شاهرودی اظهار کرد: آیت‌الله شاهرودی مرجع عالیقدر دارای نبوغ بود و می‌توان آیت‌الله صدر دوم دانست که ازاین دست مراجع در کشور کم داریم.

وی با بیان اینکه در آستانه حماسه ۹ دی قرار داریم اظهار کرد: حماسه ۹ دی سال ۸۸ تجدید بیعت مردم با ولایت‌فقیه بود که منجر به خنثی شدن فتنه دشمنان داخلی و خارجی شد.

امام‌جمعه جویبار به سفر ناگهانی ترامپ به کشور عراق اشاره و تصریح کرد: سفر بدون اجازه ترامپ به کشور عراق یک توهین سیاسی و نقض قوانین بین‌المللی است.

نادعلیزاده بیان کرد: اما واکنش مسئولان عراقی قابل تقدیر بود و هیچ یک از مسئولین این کشور به دیدار این رئیس جمهور معلوم الحال آمریکا نرفتند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − پنج =