کد خبر : 131497
تاریخ انتشار : جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
-

بارش برف و باران در محورهای مازندران

بارش برف و باران در محورهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ علیرضا قدمی طی گفت و گویی اظهار کرد: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است. وی افزود: هم اکنون ارتفاعات چالوس محدوده تونل شمالی ریزش خفیف برف و برخی جاده‌های ارتباطی مازندران از جمله جویبار، نور، نوشهر،

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ علیرضا قدمی طی گفت و گویی اظهار کرد: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود: هم اکنون ارتفاعات چالوس محدوده تونل شمالی ریزش خفیف برف و برخی جاده‌های ارتباطی مازندران از جمله جویبار، نور، نوشهر، رامسر، ساری و بهشهر هم اکنون همراه با بارش پراکنده گزارش شده است.

قدمی با بیان اینکه سطح این جاده‌ها در هنگام عبور ومرور وسایل نقلیه لغزنده است، گفت: با توجه شرایط جوی و لغزندگی جاده‌های استان رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: جاده کرج- چالوس ساعت ۱۴ و مرزن آباد به کرج از ساعت ۱۷ امروز یکطرفه می‌شود و در صورت مشاهده نشدن حجم زیادی از ترافیک در این مسیر این محدودیت ترافیکی لغوخواهد شد.

وی افزود:بمنظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی در استان آمد وشد کامیون و انواع تریلر در جاده‌های هراز و چالوس از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + هجده =