کد خبر : 131003
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
-

سیم کشی مجدد سلولهای مغزی با نوشیدن قهوه

سیم کشی مجدد سلولهای مغزی با نوشیدن قهوه

به گزارش قائم آنلاین، براساس جدیدترین تحقیقات مصرف قهوه می‌تواند باعث سیم‌کشی مجدد سلول‌های مغزی شود. انجام اسکن مغزی MRIاز افراد هر دو روز به مدت ۱۸ ماه نشان داد افراد پس از مصرف قهوه دچار تغییرات مغزی شگفت‌انگیزی می‌شوند. تغییرات منحصر به فردی در خون و نیز سلول‌های مغزی افراد پس از خوردن قهوه

به گزارش قائم آنلاین، براساس جدیدترین تحقیقات مصرف قهوه می‌تواند باعث سیم‌کشی مجدد سلول‌های مغزی شود. انجام اسکن مغزی MRIاز افراد هر دو روز به مدت ۱۸ ماه نشان داد افراد پس از مصرف قهوه دچار تغییرات مغزی شگفت‌انگیزی می‌شوند.

تغییرات منحصر به فردی در خون و نیز سلول‌های مغزی افراد پس از خوردن قهوه نیز مشاهده می‌شوند. درواقع، یک ارتباط مستقیم بین ژن‌ها، فعالیت‌های مغزی و نیز مصرف قهوه وجود دارد. کارشناسان به ویژه مصرف قهوه را در ساعات اولیه روز برای افزایش سطح هوشیاری مغز و خونرسانی به سلول‌های مغزی موثر می‌دانند. کارشناسان اعتقاد دارند مصرف قهوه همچنین باعث کاهش عوامل التهاب‌زا، تحریک خلق و خو و نیز تغییر اندازه شبکیه چشم می‌شود. آنها مصرف به‌اندازه قهوه را به ویژه به افراد شاغل در مشاغل پیچیده، افراد سالمند با مشکل ضعف حافظه، دانش‌آموزان و نیز افرادی که درصدد یادگیری مهارت‌های جدید هستند توصیه اکید می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 17 =