کد خبر : 131071
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
-

درخت کریسمس شیائومی ؛ این برند چینی برای سال جدید آماده می شود

درخت کریسمس شیائومی ؛ این برند چینی برای سال جدید آماده می شود

به گزارش قائم آنلاین، درخت کریسمس شیائومی چگونه در کتاب گینس ثبت شد؟ شیائومی یک روز پس از رونمایی از گوشی هوشمند شیائومی پلی، دست به کار جالبی زد و بزرگ ترین صفحه نمایش داینامیک جهان را با استفاده از این گوشی هوشمند ایجاد کرد. چینی ها درخت کریسمس خود را با استفاده از ۱۰۰۵

به گزارش قائم آنلاین، درخت کریسمس شیائومی چگونه در کتاب گینس ثبت شد؟

شیائومی یک روز پس از رونمایی از گوشی هوشمند شیائومی پلی، دست به کار جالبی زد و بزرگ ترین صفحه نمایش داینامیک جهان را با استفاده از این گوشی هوشمند ایجاد کرد. چینی ها درخت کریسمس خود را با استفاده از ۱۰۰۵ موبایل ساختند؛ درختی که شرایط بسیار جالبی را برای علاقه مندان این برند در سراسر جهان ایجاد کرد. این درخت هشت متری را می توان یکی از بزرگ ترین اتفاقات این برند چینی در بازار جهانی متصور شد. برای ساخت درخت کریسمس شیائومی حدود ۱۲ ساعت زمان نیاز بود که بدون شک سختی های بسیاری برای ساخت آن وجود داشته است.

مدیران این کمپانی از درخت کریسمس خود بسیار استقبال کردند و این موضوع باعث شد مدیرعامل شیائومی نیز به این اتفاق واکنش بسیار جالبی نشان دهد و آخرین گوشی شیائومی پلی را خود روی این درخت اعجاب انگیز قرار دهد. تصور این موضوع زمانی بیشتر جلب توجه می کند که این موضوع را در نظر بگیریم که بزرگ ترین نمایشگر داینامیکی یا همان نمایشگر پویا از ۵۰۴ گوشی موبایل تشکیل شده بود و شیائومی توانست رکورد جالبی را در گینس به سود خود پایان دهد.

 

درخت کریسمس شیائومی در کجا نصب شده است؟

این درخت کریسمس در یکی از پاساژهای مهم چین نصب شده و علاوه بر جذابیت های بسیار زیادی که داشته، باعث افزایش تردد کاربران در این پاساژ می شود؛ این درخت کریسمس یک هات اسپات وای فای نیز به شمار می رود و افرادی که در پاساژ باشند، می توانند اینترنت را با سرعت بسیار بالا دریافت کنند که این موضوع یک اتفاق هیجان انگیز خواهد بود.

آیا نام شیائومی برای اولین بار در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد؟

به طور کلی چینی ها خلاقیت های بسیار بالایی دارند، از این رو انتظار رکوردهای دیگری را باید از برند شیائومی داشته باشیم. علاوه بر درخت کریسمس شیائومی، این برند لوگوی MI را با کنار هم قرار دادن ۹۶۹۰ لامپ طراحی کرد که این طراحی در دومین پایگاه مهم این برند یعنی در کشور هندوستان رخ داد. دومین رکورد هم در کشور چین بود که ۵۰۰ نمایندگی را در این کشور تاسیس کرد و اعلام شد که این نمایندگی ها در هند باز هم افزایش خواهند یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =