کد خبر : 131114
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
-

خط خورده‌های تیم ملی به خانه برگشتند

خط خورده‌های تیم ملی به خانه برگشتند

به گزارش قائم آنلاین، سرمربی تیم ملی که پیش از این اعلام کرده بود در روز ۲۶ دسامبر باید لیست نهایی تیم ملی را تحویل مسئولان برگزار کننده رقابت های جام ملت های آسیا کند، روز گذشته تکلیف بازیکنان نهایی حاضر در لیست را روشن کرد و بدین ترتیب از ۲۹ بازیکنی که در اردوی

به گزارش قائم آنلاین، سرمربی تیم ملی که پیش از این اعلام کرده بود در روز ۲۶ دسامبر باید لیست نهایی تیم ملی را تحویل مسئولان برگزار کننده رقابت های جام ملت های آسیا کند، روز گذشته تکلیف بازیکنان نهایی حاضر در لیست را روشن کرد و بدین ترتیب از ۲۹ بازیکنی که در اردوی قطر حضور داشتند ۶ نفر وضعیت خود را روشن دیدند و در نتیجه کمپ اسپایر و شهر دوحه را به مقصد تهران ترک کردند.

در میان این شش بازیکن یکی قطعا دروازه بان است که با توجه به از دست دادن رقابت های جام جهانی، حالا دومین ناکامی خود را در لیست تیم ملی در سال ۹۷ می چشد. در کنار این بازیکن سعید عزت اللهی و علی کریمی نیز حضور دارند که پیش از این و به دلیل مصدومیت از سوی آنها اعلام شده بود که از حضور در جام ملت های آسیا بازماندند.

به غیر از این سه بازیکن، سه ملی پش دیگر در نهایت قلم قرمز را روی نام خود دیدند که البته درباره آنها چیز زیادی نمی توان نوشت تا اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال این موضوع را رسانه ای کنند. اتفاقی که قطعا روز آینده خواهد افتاد و بدین ترتیب مسائل مربوط به لیست نهایی بازیکنان پایان خواهند یافت.

اما پس از روشن شدن نام های خط خورده از لیست نهایی، تصمیم به بازگشت آنها به تهران گرفته شد و به همین دلیل نفرات مورد نظر، کمپ اسپایر را به سوی فرودگاه حمد دوحه ترک کردند و درنهایت با پرواز پنجاه دقیقه بامداد به سوی تهران پریدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 4 =