کد خبر : 131057
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
-

توزیع ماهانه ۵۰۰ تن آرد دولتی بین خبازان

توزیع ماهانه ۵۰۰ تن آرد دولتی بین خبازان

به گزارش قائم آنلاین، بهرام عبداله‌پور در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان جویبار اظهار کرد: از ۸۹ واحد خبازی در شهرستان جویبار ۳۲ واحد در شهر و ۵۶ واحد در روستاهای این شهرستان فعال هستند. وی افزود: ۶۶ واحد آزادپز نیز در این شهرستان مشغول به کار هستند. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت

به گزارش قائم آنلاین، بهرام عبداله‌پور در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان جویبار اظهار کرد: از ۸۹ واحد خبازی در شهرستان جویبار ۳۲ واحد در شهر و ۵۶ واحد در روستاهای این شهرستان فعال هستند.

وی افزود: ۶۶ واحد آزادپز نیز در این شهرستان مشغول به کار هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار به میزان مصرف آرد خبازی‌های شهرستان اشاره و عنوان کرد: ماهانه ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیسه، معادل ۵۰۰ تن آرد بین واحدهای خبازی شهرستان جویبار توزیع می‌شود.

عبداله‌پور بیان کرد: واحدهای آزادپز نیز به طور میانگین ۴۰۰تن آرد پخت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از قاچاق آرد از اول دی‌ماه تمامی خبازان باید برای خرید آرد به صورت سامانه‌ای اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار بیان کرد: این سامانه با هدف دسترسی آسان مصرف کنندگان آرد نیمه یارانه‌ای، کمک به افزایش عرضه نان و سایر محصولات بر پایه آرد راه‌اندازی شده که شفافیت نظارت بر توزیع و قیمت و ارتقای کیفیت محصول در فضای رقابتی را فراهم می‌کند.

عبداله‌پور تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط ثبت‌نام در این طرح می‌توانند از طریق سامانه فروش آرد سایر مصارف یا سامانه https//eflour.ir ثبت‌نام کرده و پس تأیید از سوی رده‌های صنفی خود و اتحادیه مرکزی فعالیت خود را آغاز کنند.

وی یادآور شد: یکی از مزیت‌های سامانه این است که متقاضیان می‌توانند از هر کجای کشور نسبت به تهیه آرد اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار گفت: این طرح از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران با همکاری شرکت‌های غله سراسر کشور، بانک سپه، اتاق اصناف، کارخانه‌های آرد و وزارت صنعت، معدن و تجارت اجرا می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =