کد خبر : 131011
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
-

خطر آتش‌سوزی بیخ گوش دانش‌آموزان یک استان محروم

خطر آتش‌سوزی بیخ گوش دانش‌آموزان یک استان محروم

به گزارش قائم آنلاین، بارها نسبت به استاندارد نبودن فضای آموزشی مدارس هشدار داده‌ شده اما همچنان دانش آموزان زیر سقف ناایمن مدارسی که یا فضای آموزشی و یا سیستم گرمایشی استاندارد ندارند، درس می‌خوانند. استان خراسان شمالی هم به جهت محرومیت هایی که گریبانگیرش هست، جزو استان هایی است که نیازمند توسعه در این

به گزارش قائم آنلاین، بارها نسبت به استاندارد نبودن فضای آموزشی مدارس هشدار داده‌ شده اما همچنان دانش آموزان زیر سقف ناایمن مدارسی که یا فضای آموزشی و یا سیستم گرمایشی استاندارد ندارند، درس می‌خوانند.

استان خراسان شمالی هم به جهت محرومیت هایی که گریبانگیرش هست، جزو استان هایی است که نیازمند توسعه در این بخش ها است و حداقل انتظار از مسئولان مربوطه در استان این است که مشکلات و کمبود ها را احصا کرده و در راستای برطرف کردن آن گام بردارند نه اینکه هر بار که حادثه‌ای رخ  می هد تازه اقدام به بررسی وضعیت کنند و با فروکش کردن جو روانی حاکم بر جامعه همه چیز به فراموشی سپرده شود.

بی اهمیت بودن این مسئله و خطر جدی که جان دانش آموزان را تهدید می کند را می توان  از سخنان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی برداشت کرد.

عباس سعیدی سرپرست آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با وضعیت سیستم های گرمایشی مدارس خراسان شمالی گفت: گزارش کاملی از وضعیت سیستم های گرمایشی مدارس استان نداریم.

این مقام مسئول ادامه داد:  از روز یکم دی ماه تمام مدیران آموزش و پرورش شهرستانها را در جهت سرکشی نسبت به وسایل گرمایشی مدارس استان مامور کرده ایم.

وی افزود: در دستور کار تمام مدیران قرار گرفته است تا تمام ایرادات و آسیب ها را به ما منتقل کنند تا آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی مدارس استان در جهت رفع آن اقدام کنند.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطر نشان کرد: تاکنون گزارشی از وضعیت سیستم های گرمایشی مدارس استان به دست ما نرسیده است، تا هفته آینده این آمار بعد از جمع بندی های اعلام می شود.

امیدواریم این نظارت دیرهنگام تنها در حد جمع بندی نماند و گامی در راستای رفع آن برداشته شود تا شاهد تکرار حوادث تلخی همچون ” شین آباد” و  مدرسه “اسوه حسنه” زاهدان در استان نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − نه =