کد خبر : 130905
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
-

گزارش وضعیت بوکس مازندران به فدراسیون ارسال می‌شود

گزارش وضعیت بوکس مازندران به فدراسیون ارسال می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، کسری منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ورزش دارای فراز و نشیب‌هایی است، اظهار کرد: معمولا در همه هیات‌های ورزشی این مشکلات مختلف قرار دارد. وی با اشاره به اینکه اختلاف‌نظرها امری طبیعی است، خاطرنشان کرد: با دبیر فدراسیون جلسه تشکیل و نقطه‌نظرات و پیشنهادات توسط طرفین اعلام

به گزارش قائم آنلاین، کسری منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ورزش دارای فراز و نشیب‌هایی است، اظهار کرد: معمولا در همه هیات‌های ورزشی این مشکلات مختلف قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اختلاف‌نظرها امری طبیعی است، خاطرنشان کرد: با دبیر فدراسیون جلسه تشکیل و نقطه‌نظرات و پیشنهادات توسط طرفین اعلام شد.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: مقرر شد که کم و کسری‌هایی که وجود دارد جبران شده و بوکس به وضعیت عادی خود برسد.

منوچهری در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره عدم شرکت مدیرکل برای تغییر رئیس فدراسیون، گفت: حسین‌زادگان با اطمینان اینکه رئیس فدراسیون حضور دارد می‌خواست حضور یابد اما چون رئیس فدارسیون حضور پیدا نکرد وضعیت تا حدودی تغییر کرده است.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هیات‌ها بخش خصوصی و عمومی فعالیت دارند، افزود: به‌عنوان متولی هیات‌های ورزشی نظارت ادواری و سالیانه انجام می‌دهیم چرا که باید تحت کنترل و نظارت وزارت ورزش باشد.

وی بیان کرد: برای بود و نبود رئیس هیات تصمیم‌گیری‌ها باید براساس مراحل قانونی صورت گیرد.

منوچهری درباره برگزاری مجمع برای تغییر رئیس هیات بوکس، تصریح کرد: هر مجمع فوق‌العاده برای تغییر رئیس هیات تشکیل می‌شود رئیس فدراسیون و نائب رئیس تشخیص می‌دهند، البته تغییر رئیس هیأت نیاز به بررسی بیشتر دارد.

منوچهری خاطرنشان کرد: ۵۱ هیات استانی و ۸۷۰ هیات شهرستانی و انجمن‌های ورزشی که دارای چندین رشته ورزشی هستند در استان فعالیت می‌کنند و نظارت‌ها تا حدودی سخت است اما تغییر روسای هیأت‌های روال قانونی دارد.

وی با بیان اینکه باید به ورزش بوکس نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: نگاه المپیکی به این ورزش داشته باشیم با توجه به مدال‌های خوب و زیاد و یکی از رشته‌های پر مدال است و باید در این بخش نگاه‌ها تقویت شود.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: گزارش توسط اداره کل ورزش و جوانان جمع‌آوری و همچنین هیات بوکس هم گزارش خود را آماده و برای بررسی به رئیس فدراسیون ارسال شود.

منوچهری درباره عزل و نصب‌ها، ادامه داد: برای عزل و نصب‌ها نباید سریع تصمیم گرفت و باید از زمان حداکثر استفاده را کرد.

وی گفت: ورزش مازندران سرآمد ورزش کشور است و می‌تواند از بهترین‌ها باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 8 =