کد خبر : 130909
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
-

چند پیشنهاد لیگ برتری دارم

چند پیشنهاد لیگ برتری دارم

به گزارش قائم آنلاین،  سعید قائدی‌فر دفاع چپ سابق تیم های سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز در گفتگو از شرایط این روزهای خود و زندگی در شیراز اظهار داشت: شیراز شهر بسیار خوبی است و فضای آن زنده است به همین دلیل کسی در آن احساس غریبی نمی کند و من هم شرایط خوبی

به گزارش قائم آنلاین،  سعید قائدی‌فر دفاع چپ سابق تیم های سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز در گفتگو از شرایط این روزهای خود و زندگی در شیراز اظهار داشت: شیراز شهر بسیار خوبی است و فضای آن زنده است به همین دلیل کسی در آن احساس غریبی نمی کند و من هم شرایط خوبی داشتم. واقعا حیف است که شیراز با این پتانسیل عظیم در لیگ برتر نماینده ندارد و امیدوارم با همت مسئولین این شهر، به زودی شیراز در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

این مدافع چپ که هم تجربه بازی در لیگ برتر و هم لیگ یک را دارد پیرامون تفاوت های این دو لیگ خاطر نشان کرد: لیگ یک فیزیکی تر از لیگ برتر است اما در دو سه سال اخیر سطح لیگ یک بسیار بالا رفته است و کیفیت تیم ها و بازی ها و امکانات خیلی بهتر شده است. خدا رو شکر در این مدت هیچ مصدومیت جدی پیدا نکردم.

بازیکن سابق سپاهان و ماشین سازی در خصوص دوران خدمت سربازی و حضور در فجر تصریح کرد: حضور در فجر از نظر فنی خوب بود و باعث شد آمادگی ام حفظ شود ولی از نظر مالی به دلیل اینکه سرباز بودم و پولی نمی گرفتم، کمی سخت بود. امیدوارم در ادامه فوتبالم، این دو سالی که پولی نگرفتم جبران شود.

بازیکن فجر در خصوص پست خود در این تیم گفت: پست تخصصی من دفاع چپ است اما تجربه حضور در پست هافبک چپ را هم داشتم ولی در فجر در یک بازی به دلیل نیاز تیم، در پست دفاع وسط بازی کردم که خدا رو شکر عملکردم خوب بود و بخشی از بازی ها را در همین پست حضور داشتم. همان زمان که من به فجر رفتم از من پرسیدند که در پست دفاع وسط بازی می کنم یا خیر که من گفتم تا کنون چنین تجربه ای نداشتم اما بنا به نیاز تیم در پست بازی کردم و خدا رو شکر نتیجه هم خوب بود.

وی در ارتباط با اینکه چرا با وجود تجربه حضور در سپاهان و حضور در تبریز با ماشین سازی، برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی نرفت بیان کرد: در آن دوران پنجره نقل و انتقالات تراکتور بسته بود اما مثلا در آن مقطع که مهدی شریفی رفت، پنجره تراکتور باز بود. من زمانی که برای سپاهان بازی می کردم دانشجو بودم اما دیگر ۲۴ ساله شده بودم و باید در آن زمان به سربازی می رفتم. بعد از سقوط ماشین سازی به لیگ یک اگر خدمت سربازی هم نداشتم از این تیم جدا می شدم.

قائدی فر پیرامون ادامه فوتبال خود بعد از خدمت سربازی عنوان کرد: اکنون چند پیشنهاد لیگ برتری دارم و به احتمال زیاد نیم فصل دوم را در لیگ برتر خواهم بود. باید پیشنهاداتم را بررسی کنم تا بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم. باید ببینم چه تصمیمی برای آینده ام بهتر است و البته شرایط مالی هم برایم مهم است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =