کد خبر : 130897
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
-

جذب ۳۷ میلیارد ریال وام اشتغال روستایی در میاندورود

جذب ۳۷ میلیارد ریال وام اشتغال روستایی در میاندورود

به گزارش قائم آنلاین، علی غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در راستای حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال از طریق ارائه تسهیلات و سامانه کارا جلسات مختلفی در میاندورود تشکیل و اقدامات مناسب جهت ارائه تسهیلات انجام می‌شود. وی بیان کرد: در زمینه وام کارا در بخش وام‌های روستایی سه

به گزارش قائم آنلاین، علی غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در راستای حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال از طریق ارائه تسهیلات و سامانه کارا جلسات مختلفی در میاندورود تشکیل و اقدامات مناسب جهت ارائه تسهیلات انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در زمینه وام کارا در بخش وام‌های روستایی سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اختصاص پیدا کرده بود که سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جذب کردیم.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه شرط اصلی ما برای پرداخت تسهیلات، اشتغال است، خاطرنشان کرد: در بخش وام فراگیر اعتبار ۱۶ میلیارد بود که برای ۱۲ میلیارد تومان افرادی را معرفی کردیم که ۱٫۵ میلیارد از آن جذب شده است.

وی تصریح کرد: در بخش مشاخل خانگی کمیته امداد و بهزیستی ۵۰ درصد اعتبارات جذب شد و در زمینه مشاغل خانگی دستگاه‌های اجرایی تسهیلات ۴۰۰ میلیون بود که ۲۰۰ میلیون جذب کردیم.

غلامیان افزود: در زمینه رفع موانع تولید هم فعال هستیم و واحدهایی که مشکل دارند می‌توانند در سایت بهین یاب ثبت نام کنند و از تسهیلات ارائه شده بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اشتغال، طرح مهارت آموزی است، گفت: سهمیه شهرستان در این زمینه ۴۰ نفر بود که توانستیم تا به امروز ۴۹ نفر را معرفی کنیم.

رئیس کارگروه استغال شهرستان میاندورود ضمن تاکید بر هماهنگی و همدلی بیشتر بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط در حوزه اشتغال، گفت: بانک‌ها با مراجعین همکاری لازم را داشته و ضمن رعایت قانون مساعدت لازم را با متقاضیان داشته باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 13 =