کد خبر : 130891
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
-

افزایش میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات در کشور

افزایش میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات در کشور

به گزارش قائم آنلاین، علی جباری در حاشیه افتتاح دفتر حمایت صندوق تامین خسارت بدنی کشور در استان مازندران و شهر ساری در جمع خبرنگاران در خصوص حمایت از زندانیان حوادث رانندگی، اظهار کرد: افزون بر ۶۰۰ هزار میلیارد تومان معادل ۶ هزار میلیارد ریال برای ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر در سراسر کشور اجرایی

به گزارش قائم آنلاین، علی جباری در حاشیه افتتاح دفتر حمایت صندوق تامین خسارت بدنی کشور در استان مازندران و شهر ساری در جمع خبرنگاران در خصوص حمایت از زندانیان حوادث رانندگی، اظهار کرد: افزون بر ۶۰۰ هزار میلیارد تومان معادل ۶ هزار میلیارد ریال برای ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر در سراسر کشور اجرایی شد.

وی بیان کرد: این صندوق برای دو گروه پوشش داشته خانواده‌های مقصر حادثه در زندان که با این اقدام زمینه آزادی زندانیان فراهم شده است.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور آمار زندانیان آزاد شده در مازندران را حدود ۲۵۷ نفر و در سطح کشور بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر که زمینه آزادی آنها مهیا شده است اعلام کرد.

این مسئول با اعلام اینکه بالا بودن آمار تصادفات رانندگی در مازندران یک معضل شمرده شده است، افزود: میزان کشته‌ها در ۶ ماه نخست سال جاری در مازندران ۳۰۶ نفر و تعداد مصدومین بیش از هزار نفر است.

جباری در خصوص پرداخت خسارت ها، ادامه داد: بخشی از خسارت‌ها پرداخت و جبران شده است.

وی در مورد بیمه شخص ثالث، تصریح کرد: قانون بیمه شخص ثالث یک قانون مترقی است که پوشش‌های خوبی برای مقصرین و زیان دیده‌های حوادث دارد و به رفاه مردم کمک می‌کند.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور افزود: یکی از ویژگی‌های قانون جدید بیمه شخص ثالث هر سال نیاز به خرید مردم برای الحاقیه نیست.

این مسئول اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه هر سال نرخ بیمه را افزایش می‌دهد تا سقف بیمه‌نامه را شرکت‌های بیمه و مازاد بر سقف را صندوق پرداخت می‌کند که این باعث افزایش حجم پرونده ها شده است.

جباری با اشاره به اینکه امسال در حوادث رانندگی چه در کشته‌ها و مصدومین در کل کشور رشد داشتیم، گفت: این امر باید یک دغدغه ملی شود و همه مدیران ذیربط برای این تغییر آن برنامه‌ریزی و فکر کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + دوازده =