کد خبر : 130799
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
-

نمک عجیب مهدی طارمی روی زخم هواداران پرسپولیس ؛ ویدئوی عجیب و غیرقابل انکار سند شد!

نمک عجیب مهدی طارمی روی زخم هواداران پرسپولیس ؛ ویدئوی عجیب و غیرقابل انکار سند شد!

به گزارش قائم آنلاین، مهدی طارمی پیرامون توقع افکار عمومی برای قهرمانی این تیم گفته است: «قهرمانی آسیا راحت نیست. بعضی‌ها طوری حرف می‌زنند که انگار کار آسانی است. اگر اینطور بود خودشان در دوران حضور در تیم ملی قهرمان آسیا می‌شدند.»   طبیعتا این جملات می‌توانست طعنه‌ای خواسته یا ناخواسته به برانکو ایوانکوویچ باشد؛

به گزارش قائم آنلاین، مهدی طارمی پیرامون توقع افکار عمومی برای قهرمانی این تیم گفته است: «قهرمانی آسیا راحت نیست. بعضی‌ها طوری حرف می‌زنند که انگار کار آسانی است. اگر اینطور بود خودشان در دوران حضور در تیم ملی قهرمان آسیا می‌شدند.»

 

طبیعتا این جملات می‌توانست طعنه‌ای خواسته یا ناخواسته به برانکو ایوانکوویچ باشد؛ مردی که در جام ملت‌های ۲۰۰۴آسیا هدایت تیم کشورمان را بر عهده داشت، اما با بدشانسی از کسب عنوان قهرمانی عاجز ماند. در مورد حرف‌های طارمی حتی از برانکو هم سؤال شد که او جواب داد: «برایم مهم نیست.»
هواداران پرسپولیس اما بار دیگر از رفتار بازیکن سابق‌شان شاکی شدند؛ آنچه البته در این سال‌ها به یک عادت تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهایی که شایعات از بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس حکایت دارند و بسیاری بر این باورند که او زمستان جاری یا حداکثر تابستان آینده سرخپوش خواهد شد، این بازیکن دوباره با اظهارنظری ناشیانه و بحث‌برانگیز به همه ثابت کرد قرار نیست تغییر چندانی در خلق‌وخو و رفتار و کردارش داشته باشد. نسنجیده حرف‌زدن، در همه این سال‌ها یکی از اشکالات اساسی طارمی بوده و گویا در هنوز بر همان پاشنه می‌چرخد. مهاجم بوشهری پیش از سفر تیم ملی به دوحه برای برگزاری اردوی تدارکاتی، پیرامون توقع افکار عمومی برای قهرمانی این تیم گفته است:

«قهرمانی آسیا راحت نیست. بعضی‌ها طوری حرف می‌زنند که انگار کار آسانی است. اگر اینطور بود خودشان در دوران حضور در تیم ملی قهرمان آسیا می‌شدند.»

طبیعتا این جملات می‌توانست طعنه‌ای خواسته یا ناخواسته به برانکو ایوانکوویچ باشد؛ مردی که در جام ملت‌های ۲۰۰۴آسیا هدایت تیم کشورمان را بر عهده داشت، اما با بدشانسی از کسب عنوان قهرمانی عاجز ماند. در مورد حرف‌های طارمی حتی از برانکو هم سؤال شد که او جواب داد:

«برایم مهم نیست.»

هواداران پرسپولیس اما بار دیگر از رفتار بازیکن سابق‌شان شاکی شدند؛ آنچه البته در این سال‌ها به یک عادت تبدیل شده است.

پست‌های اینستاگرامی عجیب

طارمی حتی در زمان بازی برای پرسپولیس هم طعنه‌های زیادی به هواداران این تیم زده بود. اوایل سال ۹۶در یک مقطع انتقادات فراوانی از فرصت‌سوزی‌های او به عمل می‎آمد، طارمی اما بعد از درخشش برابر لخویا با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: «قدرشناس یکدیگر باشیم نه اینکه من بگم عاشق هوادارها و پرسپولیس هستم و بعضی از هوادارنماها فقط تو روزهای خوشی با من باشند.» طبیعی بود که این ژست طلبکارانه، با اقبال افکار عمومی مواجه نشود. بنابراین هواداران اعتراض کردند و طارمی طبق معمول درس نگرفت. چند‌ماه بعد، پس از فرصت‌سوزی‌های طارمی برابر سیاه‌جامگان که کاسه صبر مردم را لبریز کرد و باعث شد آنها به تشویق گادوین منشا بپردازند، این بازیکن یک پست فلسفی دیگر روی صفحه‌اش گذاشت که خیلی‌ها آن را نوعی کنایه به هواداران پرسپولیس قلمداد کردند.

پست شگفت‌انگیزی که تکذیب شد

عجیب‌ترین اتفاق اما فصل گذشته بعد از شکست پرسپولیس برابر السد در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان رخ داد. بعد از باخت ۳بر یک سرخپوشان، روی صفحه منتسب به طارمی که در آن زمان بازیکن الغرافه شده بود، پستی منتشر شد که مضمونش این بود: «آدم‌ها وقتی چیزی را از دست می‌دهند قدر آن را می‌فهمند.» این پست خیلی زود بین هزاران نفر در فضای مجازی دست به‌دست شد و مردم را خشمگین کرد، طارمی اما با تکذیب موضوع عامل فتوشاپ آن تصویر را نفرین کرد.

ویدئوی غیرقابل انکار

اگر طارمی توانست داستان آن پست کذایی را انکار کند، مدتی بعد ویدئویی از مکالمه اینترنتی او با بوقچی سابق پرسپولیس افشا شد که دیگر جای حاشا نداشت. مهاجم بوشهری در این مکالمه با لحنی زشت و کلماتی سخیف تعداد گل‌های زده گادوین منشا در لیگ برتر را به سخره گرفته و این بازیکن را غیرقابل مقایسه با خودش دانسته بود. این بار هم درافشانی طارمی خشم هواداران را به‌دنبال آورد، اما او بی‌توجه به علایم محیطی همچنان کار خودش را می‌کند؛ مثل همین حرف‌هایی که اخیرا زده و شائبه متلک انداختنش به برانکو ایوانکوویچ را به‌وجود آورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =