کد خبر : 130777
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
-

شما مسکن مردم را تامین کنید نام مهر را هم حذف کنید و اعتدال بگذارید

شما مسکن مردم را تامین کنید نام مهر را هم حذف کنید و اعتدال بگذارید

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت: به گزارش روزنامه ایران، محمد اسلامی با بیان اینکه مسکن با پسوند را قبول ندارم، گفته اگر مردم در ساخت و تحویل ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر و ۴۰۰ هزار واحد جدید مشارکت کنند، چرخ تولید مسکن در کشور به حرکت درخواهد آمد. در این

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش روزنامه ایران، محمد اسلامی با بیان اینکه مسکن با پسوند را قبول ندارم، گفته اگر مردم در ساخت و تحویل ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر و ۴۰۰ هزار واحد جدید مشارکت کنند، چرخ تولید مسکن در کشور به حرکت درخواهد آمد. در این دوره مسکنی که در هدف داریم و برای اقشار کم‌درآمد و متوسط جامعه در حال ساخت است، در برنامه ما دیده شده و شامل تکمیل و تحویل ۵۰۰ هزار واحد مسکونی مهر و ۴۰۰ هزار واحد جدید در سراسر کشور است که اگر مردم در ساخت و تکمیل آنها مشارکت کنند چرخ تولید مسکن در کشور به حرکت درخواهد آمد.

ظاهرا مدیران دولت موسوم به اعتدال عادت کرده‌اند که نسبت به عنوان مسکن مهر  آلرژی و حساسیت نشان دهند. اما خطاب به این مدیران می‌توان گفت شما نام «مهر» را حذف کنید یا به جای آن مسکن اعتدال را بگذارید اما برای مسکن مردم تدبیر کنید، نه اینکه به رسم پنج سال گذشته و عملکرد وزیر مستعفی، چنان رویکردی داشته باشید که تولید مسکن ۶۰ درصد کاهش داشته و موجب تورم ۹۱ درصدی قیمت فقط در یک سال اخیر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + هشت =