کد خبر : 130787
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
-

ادعای عجیب وینفرد شفر ؛ ستاره پرسپولیس سوژه سرمربی استقلال شد

ادعای عجیب وینفرد شفر ؛ ستاره پرسپولیس سوژه سرمربی استقلال شد

به گزارش قائم آنلاین، شفر سرمربی آلمانی در توجیه رقم قراردادش حرف جالبی زده وی گفت: «ما سودآوری هم داشته‌ایم. بازیکنان استقلال با زحمات ما به جام‌جهانی رسیدند و فیفا بابت آنها به استقلال پاداش داد.» مصاحبه یلدایی وینفرد شفر با تلویزیون بیشتر به این خاطر مورد توجه قرار گرفته که او اسم گادوین منشا

به گزارش قائم آنلاین، شفر سرمربی آلمانی در توجیه رقم قراردادش حرف جالبی زده وی گفت: «ما سودآوری هم داشته‌ایم. بازیکنان استقلال با زحمات ما به جام‌جهانی رسیدند و فیفا بابت آنها به استقلال پاداش داد.»

مصاحبه یلدایی وینفرد شفر با تلویزیون بیشتر به این خاطر مورد توجه قرار گرفته که او اسم گادوین منشا را آورده و نوع برخوردها با الحاجی گرو را زیر سؤال برده است. شفر گفته رسانه‌ها به منشا محبت بیشتری کردند، درحالی‌که با گرو مهربان نبودند. این به کنار، اما سرمربی آلمانی در توجیه رقم قراردادش هم حرف جالبی زده:

«ما سودآوری هم داشته‌ایم. بازیکنان استقلال با زحمات ما به جام‌جهانی رسیدند و فیفا بابت آنها به استقلال پاداش داد.»

این در حالی است که بین استقلالی‌های حاضر در جام‌جهانی هیچ‌کدام کشف شفر‌ نبودند. امثال امید ابراهیمی، منتظری، مجید حسینی و چشمی قبل از حضور شفر‌ در استقلال بودند و به تیم ملی هم دعوت می‌شدند. تنها کاری که شفر کرد، نیمکت‌نشین کردن حسین حسینی بود که باعث شد این بازیکن از تیم ملی خط بخورد و استقلال هم ۲۰۰هزار دلار از دست بدهد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 5 =