کد خبر : 130429
تاریخ انتشار : شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
-

نماینده سراوان می‌توانست به جای فحاشی، محل را ترک کند

نماینده سراوان می‌توانست به جای فحاشی، محل را ترک کند

به گزارش قائم آنلاین، محمد ابراهیم رضایی نماینده خمین درمجلس در گفتگو ، در خصوص مجادله محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان با یکی از کارمندان اداره گمرک و حمایت برخی از نمایندگان از رفتار نماینده سراوان، اظهار داشت: هیچ کس نباید از این رفتار غلط حمایت کند، هم رفتار نماینده سراوان اشتباه بوده و

به گزارش قائم آنلاین، محمد ابراهیم رضایی نماینده خمین درمجلس در گفتگو ، در خصوص مجادله محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان با یکی از کارمندان اداره گمرک و حمایت برخی از نمایندگان از رفتار نماینده سراوان، اظهار داشت: هیچ کس نباید از این رفتار غلط حمایت کند، هم رفتار نماینده سراوان اشتباه بوده و هم رفتار کسانی که به دنبال این ماجرا با چشم بسته به دنبال استیضاح وزیر هستند.

وی افزود: نماینده سراوان می توانست همان ابتدا که احساس کرد حرمتش حفظ نمی شود یا اجازه ملاقات به وی داده نمی شود محل را ترک کند. هیچ فردی حق ندارد بخاطر معطل ماندن اقدام به توهین یا فحاشی کند ولو اینکه ۴۵ دقیقه، یک ساعت یا ۱۰ دقیقه معطل مانده باشد آن هم نماینده مجلس که باید شان نمایندگی را حفظ کند.

رضایی با اشاره به کلید زدن استیضاح وزیر اقتصاد از سوی ۴۰ تن از نمایندگان، تصریح کرد: بخاطر اتفاقی که در گمرک رخ داده می خواهند وزیری که دو ماه پیش وزیر شده را استیضاح کنند، این کار به هیچ وجه قابل توجیه نیست و بیشتر به یک رفتار احساسی شبیه است تا عملی منطقی!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به فیلمبرداری از جلسه غیرعلنی روز سه شنبه ۲۸ آذرماه و انتشار آن، گفت: اینکه افراد از داخل مجلس برخلاف قانون چنین سوژه ای را به دست دشمنان دهند، به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و امری خلاف قانون و غیراخلاقی تلقی می شود.

نماینده مردم خمین با بیان اینکه این اقدام با نیت تخریبی صورت گرفته چراکه ا خوراکی برای رسانه های بیگانه فراهم کرده و هیچ بار مثبتی ندارد، خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه در حال بررسی این موضوع است همه در برابر قانون یکسان هستند و باید با فرد متخلف مطابق قانون برخورد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =