کد خبر : 130394
تاریخ انتشار : شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
-

معرفی ایران به عنوان شانس نخست قهرمانی

معرفی ایران به عنوان شانس نخست قهرمانی

به گزارش قائم آنلاین،  در فاصله دو هفته مانده تا آغاز جام ملت‌های آسیا سایت تلگراف استرالیا، ایران را به عنوان شانس نخست کسب عنوان قهرمانی معرفی کرد. تیم ملی فوتبال ایران که خود را آماده مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌کند دیروز تمرینات خود را در دوحه پیگیری کرد. بازیکنان تیم ملی صبح دیروز با

به گزارش قائم آنلاین،  در فاصله دو هفته مانده تا آغاز جام ملت‌های آسیا سایت تلگراف استرالیا، ایران را به عنوان شانس نخست کسب عنوان قهرمانی معرفی کرد.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را آماده مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌کند دیروز تمرینات خود را در دوحه پیگیری کرد. بازیکنان تیم ملی صبح دیروز با حضور در زمین چمن کمپ اسپایر تمرینات خود را انجام دادند. این تمرین شامل کار کردن با رول و انجام حرکات کششی بود و در پایان بازیکنان تیم ملی به کار با توپ و آقاوسط پرداختند. تمرینات تیم ملی در نوبت عصر نیز اختصاص به کارهای تاکتیکی داشت.
ملی‌پوشان در زمان حضور در قطر روز دوشنبه سوم دی ماه و از ساعت ۱۷ به وقت دوحه (۱۶:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه الدحیل به مصاف فلسطین خواهد رفت. همچنین شاگردان کارلوس کی روش دوشنبه ۱۰ دی ماه و در ورزشگاه خلیفه ساعت ۲۰ به وقت محلی و ۱۹:۳۰ به وقت تهران با قطر دیدار خواهد کرد.
اما دیروز خبر هم از تیم ملی این بود که علی قلی زاده که یکی از بهتری لژیونرهای ما در فصل اخیر لیگ‌های اروپایی بوده، در جریان دیدارهای تیمش در لیگ بلژیک دچار مصدومیت شد و در این مدت هم تحت درمان قرار گرفته است.  پیر هندریکس سخنگوی این باشگاه بلژیکی درباره وضعیت بازیکن ایرانی که اخیرا عملکرد خوبی برای این باشگاه و تیم ملی فوتبال ایران داشته است گفت: علی برای درمان مصدومیت خود به یک مرکز خوب در قطر رفته است و تیم ملی ایران نیز در قطر اردو زده است و آنها با هم تیمی‌ها و سرمربی خود دیدار خواهد داشت.
هنوز دو هفته زمان تا شروع جام ملت‌های آسیا باقی مانده است و معلوم نیست این بازیکن بتواند خودش را به شرایط بازی برساند یا خیر. ممکن است قلی زاده بازی‌های ابتدای تیم ملی ایران در اینجام را از دست بدهد و در ادامه بتواند تیم ملی ایران را در جام ملت‌های ۲۰۱۹ همراهی کند.
گزارش تلگراف از ایران و آزمون
کادرفنی تیم ملی امیدوار است قلی زاده برای جام ملت‌های آسیا آماده شود خصوصا آنکه لژیونرهای ایران این فصل در تیم‌های خود نمایش امیدوار‌کننده‌ای نداشتند. با این وجود قدرت تیم ایران سبب شده که بسیاری از رسانه‌ها از جمله سایت تلگراف استرالیا ایران را شانس نخست کسب عنوان قهرمانی بدانند. دیروز این سایت استرالیایی نوشت: «جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به میزبانی امارات برگزار خواهد شد و تا آغاز این رقابت بزرگ تنها ۲ هفته دیگر باقی مانده است. تیم ملی استرالیا مدافع عنوان قهرمانی کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارد و باید با تیم‌هایی چون ایران، کره جنوبی و ژاپن در این راه رقابت کند که مدعیان اول قهرمانی هستند.  در این دوره از رقابت‌ها مربیان بزرگ زیادی حضور دارند. کارلوس کی روش و پائولو بنتو پرتغالی در کنار اریکسون و لیپی و زاکرونی از جمله مربیان بزرگی هستند که در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند. همچنین بازیکنان بزرگ زیادی هم در این دوره هستند. شاید بتوان سون هیونگ مین را ستاره‌ای بدانیم که با جدایی از تاتنهام تیمش را در جام ملت‌ها همراهی می‌کند. در کنار او، علیرضا جهانبخش و متئو رایان از برایتون که برای ایران و استرالیا بازی می‌کنند و مایا یوشیدا ژاپنی که در ساوت همپتون بازی می‌کنند نیز حضور دارند. »
این سایت در ادامه گزارش خود سردار آزمون را شانس نخست کسب عنوان آقای گلی مسابقات معرفی کرده است. در گزارش تلگراف درباره آزمون آمده است: «مهاجم ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال ایران توانسته است ۲۳ گل ملی نیز در کارنامه خود داشته است و از شانس‌های اصلی آقای گلی در این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شود. او در شرایط خوبی تیم ملی ایران را همراهی می‌کند و اگر ایران به مراحل پایانی جام برسد، باید منتظر درخشش آزمون بود.»
تلگراف بعد از آزمون، وو لی از چین و جی دونگ وون از کره جنوبی را شانس‌های دوم و سوم کسب عنوان آقای گلی جام ملت‌های آسیا معرفی کرده است.
امیدواری کی روش به موفقیت در امارات
امیدواری‌ها نسبت به عملکرد خوب ایران در جام ملت‌های آسیا زمانی بیشتر می‌شود که کی روش هم در گفت‌و‌گویی با سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) می‌گوید امیدوار است تیمش بهترین عملکرد را در جام ملت‌های آسیا داشته باشد. کی روش در این گفت گو یادآور شده: «۸ سال پیش که به ایران آمدم، با چالش‌ها و مسائلی روبرو بودیم. حالا بعد از ۸ سال که به جام ملت‌های آسیا می‌رویم، زیرساخت‌ها و امکانات مهم‌ترین میراثی است که برای نسل آینده فوتبال ایران باقی گذاشتیم. مهم‌ترین موضوع برای تیم ملی این است که به قلب هوادارانی که آرام تیم ملی را حمایت می‌کنند، راه یابد و آنها را راضی و خوشحال کند. من مطمئن هستم که این بازیکنان نهایت تلاش خودشان را می‌کنند و با کمک خدا امیدوارم بهترین عملکرد را در جام ملت‌های آسیا داشته باشیم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =

نمونه فاکتور رسمی شنبه , ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

متشکرم از محتوای عالی و آموزندتون