کد خبر : 130326
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
-

پیغام معنادار مهدی طارمی به برانکو دور از چشمان کی‌روش

پیغام معنادار مهدی طارمی به برانکو دور از چشمان کی‌روش

به گزارش قائم آنلاین، قبل از سفر تیم ملی ایران به قطر برای برپایی اردویِ پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا مهدی طارمی در مصاحبه‌ای به سخت بودن کسب عنوان قهرمانی در آسیا اشاره کرده بود و کسانی را که این عنوان را آسان شمرده بودند خطاب قرار داد. بسیاری از رسانه‌ها این حرف‌های طارمی

به گزارش قائم آنلاین، قبل از سفر تیم ملی ایران به قطر برای برپایی اردویِ پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا مهدی طارمی در مصاحبه‌ای به سخت بودن کسب عنوان قهرمانی در آسیا اشاره کرده بود و کسانی را که این عنوان را آسان شمرده بودند خطاب قرار داد. بسیاری از رسانه‌ها این حرف‌های طارمی را به برانکو نسبت دادند و به جبهه‌گیری این بازیکن مقابل سرمربی سابق خود در پرسپولیس اشاره داشتند.

 

اما گویا این مهاجم ملی‌پوش چنین قصدی نداشته، زیرا که مهدی طارمی به دور از چشمان سرمربی تیم ملی ایران در اردوی قطر، به برانکو ایوانکوویچ پیغام داده است که به هیچ‌وجه منظورش از بیان آن صحبت‌ها او نبوده است و اشخاص دیگری را خطاب قرار داده است.

 

با بوجود آمدن چنین اتفاقاتی و همچنین چراغ سبز غیر مستقیم برانکو به مهدی طارمی باید به زودی و برای چندمین بار منتظر خبر حضور  این مهاجم آینده‌دار در تریکب سرخ‌پوشان تهرانی و اتفاقات حاشیه‌ای فراوان پس از آن باشیم.

کد مطلب: ۳۷۰۸۹۶
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =