کد خبر : 130292
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
-

پیروزی جبهه مقاومت با خروج آمریکا از سوریه

پیروزی جبهه مقاومت با خروج آمریکا از سوریه

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران درباره اهمیت و فضیلت مکارم اخلاق اظهار کرد: در کتب شیعه و سنتی از پیامبر(ص) روایت شد که مبعوث شدم تا مکارم اخلاق را در جامعه پیاده کنم. وی با بیان اینکه هدف از خلقت کمال، موجودات و رسیدن به

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران درباره اهمیت و فضیلت مکارم اخلاق اظهار کرد: در کتب شیعه و سنتی از پیامبر(ص) روایت شد که مبعوث شدم تا مکارم اخلاق را در جامعه پیاده کنم.

وی با بیان اینکه هدف از خلقت کمال، موجودات و رسیدن به خدا است، گفت: امام جعفر صادق(ع) می‌فرماید، عفو و گذشت نسبت به کسی که ظلم کرده است را می‌توان یکی از اهداف مکارم اخلاقی برشمرد.

امام جمعه موقت مرکز مازندران با اشاره به اینکه کسی که به فردی ظلم کند و شرایط انتقام را هم آن فرد داشته باشد اما برای رضای خدا از انجام انتقام صرف نظر کند یکی دیگر از اهداف مکارم اخلاقی است، افزود: پیوند و برقراری ارتباط با برادران دینی یکی از وظایف انسان با ایمان است.

این مسؤول ادامه داد: متاسفانه امروزه چشم به هم چشمی جامعه را زمین‌گیر کرده است.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود درباره مناسبت باستانی شب یلدا گفت: در این شب گذشت، شادی، رفع کدورت‌ها را می‌توان داشته باشیم و به دلیل مشکلات اقتصادی که برای مردم تلخ شده است اما مردم نباید این آیین‌ها را به کام خود تلخ کنند و لازم هم نیست آجیل و تنقلات با قیمت‌های گزاف خریداری کنند بلکه تنها یک دید و بازدید با پدر و مادر ارزش آنها را برای همگان دو چندان می‌کند و دیدار با پدر و مادر در سنت‌های قدیمی فراموش نشود.

وی ادامه داد: اگر بنا است شب یلدای خوبی داشته باشیم به دست‌بوسی پدر و مادر برویم.

امام جمعه موقت مرکز مازندران درباره اعلام خروج آمریکا از سوریه گفت: این خروج یعنی پیروزی جبهه مقاومت است.

این مسؤول اضافه کرد: کسانی که به آمریکا خوش کردند و آمریکا آنها را گاو شیرده خطاب کردند و همانطوری که زمانی دست نشانده امریکا در عراق صدام بود و وقتی تاریخ انقضا صدام تمام شد دپو شد‌.

قاسمی ادامه داد: یکی از نکاتی که همه سیاسیون، احزاب و گروه‌ها باید متوجه باشند این است دل به آمریکا نبندند.

وی افزود: این روزها در جامعه در حال باب شدن است که مسؤولان برخورد نامناسب با مردم داشته باشند و در این راستا در استان مازندران رئیس یک بیمارستان با مراجعه کننده بد رفتاری داشته است و استاندار مازندران کار قابل تقدیری از اخراج ریاست بیمارستان داشته است.

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: مسؤولی که در کرسی قدرت نشسته است چشم خود را بر روی مردم نبندند.

قاسمی درباره سالروز حماسه ۹ دی گفت: توسعه فرهنگ ۹ دی را سرلوحه کار قرار دهند اگر تابحال ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و اگر محفوظ ماند به برکت ولی فقیه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + هفده =