کد خبر : 130296
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
-

وضعیت مدارس در مناطق آلوده ساماندهی‌شده مناسب نیست

وضعیت مدارس در مناطق آلوده ساماندهی‌شده مناسب نیست

به گزارش قائم آنلاین، پس از ساماندهی مناطق آلوده ایجاد امکانات و رفع دغدغه‌های فرهنگی یکی از مباحثی بود که انتظار بود نسبت به ایجاد آن اقدام شود. داشتن مدرسه،مراکز بهداشتی مناسب حداقل انتظاری بود که پس از ساماندهی آن باید در دستور کار قرار می‌گرفت. موضوع مدرسه نامناسب در مناطق آلوده ساماندهی شده یکی

به گزارش قائم آنلاین، پس از ساماندهی مناطق آلوده ایجاد امکانات و رفع دغدغه‌های فرهنگی یکی از مباحثی بود که انتظار بود نسبت به ایجاد آن اقدام شود.

داشتن مدرسه،مراکز بهداشتی مناسب حداقل انتظاری بود که پس از ساماندهی آن باید در دستور کار قرار می‌گرفت.

موضوع مدرسه نامناسب در مناطق آلوده ساماندهی شده یکی از سوالات خبرنگاران با مدیرکل بهزیستی مازندران بوده است.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده در مناطق آلوده ساماندهی شده اظهار کرد: برخی محرومیت و مشکلات سر جای خود است و همه دستگاه‌ها بصورت خاص باید کمک کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه برخی مدارس ما در مناطق آلوده استان مازندران چندان مناسب نبوده است، افزود:از طریق پایگاه‌های اجتماعی موارد پیگیری است.

وی با اعلام اینکه برای مهدهای کودک این مناطق غذای گرم در نظر گرفته شده است، افزود: اظهار کرد: توزیع غذای گرم در منطقه نوبنیاد در برنامه کاری ما قرار دارد.

آرام در ارتباط با وضعیت کودکان کار بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی برخی از کودکان کمک کار خانواده‌ها هستند و با توجه به مشکلات به صورت جدی نمی‌توانیم جلوی آنها را بگیریم ولی خدمات مشاوره‌ای به این کودکان ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران درباره ساماندهی و ایجاد اشتغال خانواده‌ها تحت حمایت، گفت: شرایط توانمندسازی برای خانواده‌ها مهیا باشد برای فضای معیشتی و فرصت اشتغال اقداماتی انجام می‌دهیم.

آرام درباره فعالیت اجتماعی، گفت: از نظر فعالیت اجتماعی نیازمند همکاری و مشارکت بسیار از دستگاه‌های اجرایی هستیم که در درازمدت انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − هشت =