کد خبر : 130288
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
-

مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنند

مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زیراب به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) درباره مسئولیت مدیران و لزوم پاسخگویی آنان در قیامت اشاره و اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام در حدیثی فرمودند که اگر یک نفر بر عده‌ای ریاست داشته باشند در قیامت دستانش بر گردنش آویزان است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زیراب به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) درباره مسئولیت مدیران و لزوم پاسخگویی آنان در قیامت اشاره و اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام در حدیثی فرمودند که اگر یک نفر بر عده‌ای ریاست داشته باشند در قیامت دستانش بر گردنش آویزان است و اگر درستکار باشد رها و اگر گناهکار باشد مجازات می‌شود.

وی افزود: برخی‌ها به دنبال ریاست می‌دوند و به خطرات آن در قیامت آگاه نیستند مگر آنکه برای واجب و فرض وارد میدان شوند.

امام جمعه زیراب به قدرت ایران اشاره و اظهار کرد: اندیشکده‌های غرب و آمریکا، جمهوری اسلامی ایران را جز هفت قدرت برتر جهان معرفی می‌کنند.

رضایی افزود: نشریات چپ و راست هم نظراتی را بیان کردند که ایران از قدرتمندترین کشورها است و این در حالی است که ایران در شدیدتر‌ین تحریم‌ها قرار داشت و رسانه‌های فارسی‌زبان هم کشور را بر خلاف حقیقت آن تعریف می‌کردند.

وی با تاکید بر خدمت‌رسانی به مردم گفت: امام یازدهم، شیعه واقعی را کسانی معرفی می‌کنند که در نهضت خدمت‌رسانی به مردم و برادران دینی خود کوشا باشد و به دستورات الهی پایبند باشد.

امام جمعه زیراب در پایان به وضعیت نجومی‌بگیران اشاره کرد و گفت: به بیان رئیس دیوان محاسبات کشور همه نجومی‌بگیران تعیین تکلیف شدند و ۴۰ میلیارد تومان از آنان به خزانه بازگشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − یازده =