کد خبر : 130282
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
-

مدیران مشکلات اقتصادی را جدی نگرفتند/ دولت باید در یاران و مدیران خود تجدیدنظر کند

مدیران مشکلات اقتصادی را جدی نگرفتند/ دولت باید در یاران و مدیران خود تجدیدنظر کند

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با بیان اینکه از تبعات ریاست پاسخگویی سنگین است، اظهار کرد: اگر عملکرد خوبی داشت در آن دنیا پاداش می‌گیرد و اگر بد عمل کرد مجازات خواهد شد. وی افزود: در قانون اساسی و باورهای و آموزه‌های دینی ما مدیر اجرایی

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با بیان اینکه از تبعات ریاست پاسخگویی سنگین است، اظهار کرد: اگر عملکرد خوبی داشت در آن دنیا پاداش می‌گیرد و اگر بد عمل کرد مجازات خواهد شد.

وی افزود: در قانون اساسی و باورهای و آموزه‌های دینی ما مدیر اجرایی باید مطیع ولی امر باشد ولی متأسفانه هرکسی  رأی آورد و رئیس جمهور شد احساس استقلال می‌کند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: ریاست واجب کفایی است و در بین فقها پذیرفتن رهبری هم کفایی است و اگر مجموعه خبرگان به یکی نظر دادند بر آن شخص واجب عینی است و مقام رهبری سعی می‌کرد مسؤولیت را بر عهده نگیرد و این نقطه اوج تقوا و از خودگذشتگی و آدم حلال زاده باید آن را بستاید.

معلمی با بیان اینکه به فرموده رهبری نقشه دشمن امروز فشار اقتصادی، روانی و عقلی است، اظهار کرد: رهبر بارها به مشکلات اقتصادی تأکید کرده بودند، اظهار کرد: ولی مدیران ما آن را جدی نگرفتند و کسی که در جایگاهی قرار دارد باید به وجدان خود رجوع کند ببیند از عهده کار بر می‌آید یا خیر؟

وی افزود: اصرار و پافشاری برای به تصویب رساندن FATF به بهانه بررسی پول‌شویی درست نیست و مثل این است که با دست بسته در اختیار دشمن قرار بگیریم همانطور که قرار بود برجام مشکلات را حل کند ولی نتیجه‌ای نداشت و دولت باید در یاران و مدیران خود تجدیدنظر کند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: تحریم برای این است که ما کوتاه بیاییم و اگر مقاومت کنیم طرف مقابل کوتاه می‌آید چراکه به بازار تولید ما نیاز دارند.

معلمی به شب یلدا اشاره کرد و گفت: یلدا به معنی تولد و زایش است و از فردا خورشید تولد دوباره پیدا می‌کند تا بر زمین بتابد و از قدیم فرصتی برای بازدید و صله‌رحم بود چراکه صله رحم رزق و روزی را زیاد می‌کند و محبت و دوستی به وجود می‌آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − چهار =