کد خبر : 130215
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
-

آیا اپل می تواند در صنعت خودروسازی موفق شود؟

آیا اپل می تواند در صنعت خودروسازی موفق شود؟

به گزارش قائم آنلاین، اندرو کیم که اولین بار با زبان طراحی مایکروسافت برجسته شد، نقش خود را به عنوان طراح ارشد از تسلا ترک کرد تا به شرکت اپل بپیوندد. او در پروفایل لینکدین اش اعلام کرده است که در ماه دسامبر به این شرکت پیوسته و اینستاگرام او نیز خبر اولین روز کاری

به گزارش قائم آنلاین، اندرو کیم که اولین بار با زبان طراحی مایکروسافت برجسته شد، نقش خود را به عنوان طراح ارشد از تسلا ترک کرد تا به شرکت اپل بپیوندد. او در پروفایل لینکدین اش اعلام کرده است که در ماه دسامبر به این شرکت پیوسته و اینستاگرام او نیز خبر اولین روز کاری اش در اپل پارک را روز گذشته منتشر کرد. این حرکت احتمالا مخاطبان را به فکر فرو می دارد که اپل قرار است روی ساخت یک خودروی جذاب کار کند. اپل پیش از این نیز طی همکاری با خودروساز دیگری به نام فولکس واگن وارد وادی ساخت خودروهای خودران شده بود و دوست دارد خط تولیدی مختص انواع خودرو مانند خودران، الکتریکی و …. راه اندازی کند.

جالب است بدانید که طبق پیش‌بینی ‌های مینگ چی کو، تلاش نهایی اپل برای طراحی خودروهای جدید این شرکت بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ رونمایی خواهد شد. طبق گفته این تحلیلگر، این خودروها می‌توانند ستاره بعدی محصولات اپل باشند و صنعت خودروسازی را همانند ورود آیفون در سال ۲۰۰۷، تکان دهند. اساس پیش‌ بینی مینگ چی کو بر این باور است که “نیازهای جایگزین زیادی در بخش خودرو وجود دارد که با پیشرفت ‌های تکنولوژیک دوباره تعریف ‌شده است”. تلاش اپل در این زمینه نیز همانند واقعیت افزوده این شرکت را جلوتر از دیگر همتایان خود قرار خواهد داد.

 

سابقه طراح استخدام شده توسط اپل

اما مهندسی که توسط اپل استخدام شده چه کسی است و چه سوابقی دارد؟ اندرو کیم در سال ۲۰۱۰۲، زبان طراحی مایکروسافت را دگرگون کرد و روی طراحی رابط کاربری ویندوز ۱۰ و محصولاتی مانند هولولنز و ایکس باکس وان ایکس اموربرجسته ای را انجام داد. پس از سه سال و نیم سابقه کاری در مایکروسافت وارد شرکت تسلا شد و در طراحی خودروهای این شرکت مانند مدل ۳، مدل اس و مدل های ایکس و Y در کنار طراحی رودستر V2 نقش پررنگی داشت.

او در مصاحبه ای که در سال ۲۰۱۷ داشت بیان کرد که تمرکز او در تسلا در طراحی فضای کابین در مدل ۳ بود، چالشی که نیاز به متعادل سازی نیازهای خودرویی داشت که ابتدا توسط انسان و سپس توسط یک کامپیوتر هدایت می شد. علاوه بر این داگ فیلد نیز دیگر مهندسی بود که برای کمک به پروژه خودروسازی به کمک اپل آمد. شاید با توجه به تجربه کیم در مایکروسافت او روی نرم افزار و تجربه کاربری سیستم های

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − سیزده =