کد خبر : 130074
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
-

یک تیر و چند نشان برانکو در نقل و انتقالات ؛ بررسی گزینه دفاعی برانکو

یک تیر و چند نشان برانکو در نقل و انتقالات ؛ بررسی گزینه دفاعی برانکو

به گزارش قائم آنلاین،  محمد نادری در لیست خرید برانکو قرار دارد مدافعی که در دوران محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات، تبدیل به بازیکن ثابت این تیم شد و با نمایشی خوب، راه لیگ بلژیک را در پیش گرفت. سوال اینجاست چرا برانکو تصمیم گرفته او را حتی به صورت قرضی هم که شده،

به گزارش قائم آنلاین،  محمد نادری در لیست خرید برانکو قرار دارد مدافعی که در دوران محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات، تبدیل به بازیکن ثابت این تیم شد و با نمایشی خوب، راه لیگ بلژیک را در پیش گرفت. سوال اینجاست چرا برانکو تصمیم گرفته او را حتی به صورت قرضی هم که شده، به خدمت بگیرد؟

پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی، چند ماه قبل ۴ بازیکن خرید و احتمالا محمد نادری ، خرید پنجم آن‌ها خواهد بود. مدافعی که در دوران محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات، تبدیل به بازیکن ثابت این تیم شد و با نمایشی خوب، راه لیگ بلژیک را در پیش گرفت. سوال اینجاست چرا برانکو تصمیم گرفته او را حتی به صورت قرضی هم که شده، به خدمت بگیرد؟

سهمیه زیر ۲۳

پرسپولیس با مصدومیت انصاری و ماهینی، نیاز به خریدهای جدید خواهد داشت اما با ورود ۴ بازیکن تازه، آن‌ها با کمبود سهمیه بزرگسالان مواجه هستند. نادری با ۲۲ سال سن، این مشکل را ندارد و به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال در لیست پرسپولیس قرار می‌گیرد. اگر او تا پایان فصل، انتظارات برانکو را برآورده کند فصل بعد یکی از بازیکنان لیست بزرگسالان پرسپولیس خواهد بود. در غیر این صورت هم ماهینی و انصاری، تا آن زمان شرایط بازی پیدا می‌کنند و پرسپولیس هم با دست بازتری، سراغ گزینه‌های جدید می‌رود.

نعمت پای چپ

پرسپولیس برای جانشینی سیدجلال و خلیل‌زاده که در تمام بازی‌های این فصل پرسپولیس به میدان رفته‌اند هیچ جانشینی ندارد. حتی در بازی با نود ارومیه هم برانکو نتوانستند دو ستاره تیمش را روی نیمکت بنشاند. مصدومیت ماهینی و انصاری اوضاع را خراب‌تر هم کرد. با ورود نادری، او صاحب یک دفاع وسط امتحان پس داده در لیگ برتر خواهد شد. علاوه بر این، نادری می‌تواند در سمت چپ هم بازی کند و اگر مصلح پایین‌تر از حد انتظار بود، پرسپولیسی‌ها نگران این بخش زمین نباشند. کاری که قبلا، محمد انصاری در پرسپولیس انجام می‌داد.

تجربه بزرگ

کمتر مدافعی در فوتبال ایران پیدا می‌شود که قبل از ۲۳ سالگی تجربه بازی در یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و فوتبال اروپا را داشته باشد. نادری فصل قبل در تراکتورسازی تمام فصل بازیکن ثابت این تیم بود. در لیگ قهرمانان آسیا هم همه بازی‌های دور گروهی برای تیمش به میدان رفت. این فصل و در کورتریک بلژیک، او از ترکیب اصلی خارج شد اما تجربه حضور در فوتبال اروپا را هم پیدا کرد. برای پرسپولیسی که تا پایان فصل درگیر هر سه جام است، نادری گزینه بی‌تجربه‌ای نخواهد بود و در تمام جام‌ها قبلا به میدان رفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =