کد خبر : 130031
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
-

کشف علی دایی گلزن اول پرسپولیس و برانکو! ؛ این ستاره اولویت برانکو برای خط حمله

کشف علی دایی گلزن اول پرسپولیس و برانکو! ؛ این ستاره اولویت برانکو برای خط حمله

به گزارش قائم آنلاین، علی علیپور کشف علی دایی برای پرسپولیس است این مهاجم جوان در روزهای محرومیت پرسپولیس نقش شایانی در گل های پرسپولیس داشت. بر خلاف آنچه تصور کرده بودیم، پرسپولیس حتی در یک سالی که به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی نتوانست بازیکن بخرد و طارمی، احمدزاده، مسلمان، محرمی و امیری را

به گزارش قائم آنلاین، علی علیپور کشف علی دایی برای پرسپولیس است این مهاجم جوان در روزهای محرومیت پرسپولیس نقش شایانی در گل های پرسپولیس داشت.

بر خلاف آنچه تصور کرده بودیم، پرسپولیس حتی در یک سالی که به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی نتوانست بازیکن بخرد و طارمی، احمدزاده، مسلمان، محرمی و امیری را هم از دست داد، از پیشرفت بازنماند. پرسپولیسِ برانکو تیمی شده بود که هیچکدام از آن هزاران مشکل تاثیری در روند نتیجه‌گیری‌اش نداشت. آنها حتی با پنجره‌های بسته هم قهرمان لیگ برتر شدند و این بار بالاتر از پرسپولیس پرستاره‌ی یک سال پیش، تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتند تا نشان دهند که گاهی باید به محرومیت‌ها خندید. درست مثل همان کاری که پرسپولیس کرد و بازخوانی عملکردش در این یک سال محرومیت، سرشار از غرورمان می‌کند. تیم برانکو در روزها محرومیتش ۴۶ بازی رسمی انجام داد که از این تعداد، ۲۵بازی را برد، ۱۳بار مساوی کرد و ۸ بار هم باخت که در این بین علی علیپور نقش شایانی در گل های پرسپولیس داشت.

لیگ برتر

پرسپولیس در قهرمان لیگ هفدهم شد اما چشمگیرتر از این قهرمانی، نتایجی است که بعد از جدایی ستاره‌هایش رقم زده است.

نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم: ۱۵بازی، ۸ برد، ۴ تساوی، ۳ باخت، ۲۸ امتیاز، ۲۱ گل زده، ۹ گل خورده

نیم‌فصل اول لیگ هجدهم: ۱۵بازی، ۸ برد، ۷تساوی، بدون باخت، ۳۱ امتیاز، ۱۷گل زده، ۶ گل خورده

مجموع: ۳۰بازی، ۱۶برد، ۱۱تساوی، ۳ باخت، ۵۹ امتیاز، ۳۸ گل زده، ۱۵گل خورده

لیگ قهرمانان

شاگردان برانکو با راه یافتن به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا نشان دادند که تیم‌های واقعی را حتی محرومیت هم از پا نمی‌اندازد. قرمزها در این مدت ۱۴بازی در لیگ قهرمانان انجام دادند که نتیجه‌اش شد ۷برد، ۴باخت، ۳تساوی، ۱۷گل زده و ۱۲گل خورده.

سوپرجام و جام حذفی

در یکی از روزهای همین محرومیت بود که اعلام کردند به خاطر انصراف استقلال و حاضر نشدنش در میدان، پرسپولیس برنده سوپرجام است و گرچه استقلالی‌ها ادعا کرده‌اند که این پرونده همچنان باز است اما فعلا قرمزها برنده این دیدار محسوب می شوند. همچنین شاگردان برانکو در این مدت در یک دیدار جام حذفی مقابل نود ارومیه به میدان رفته‌ و این تیم را شکست داده‌اند.

علی علیپور ، گلزن اول تیم برانکو

علی علیپور با ۲۱گل زده، بهترین گلزن پرسپولیس در یک سال محرومیت بوده است. تیم برانکو از نخستین روز محرومیتش تا امروز که پنجره‌ها به رویش باز شده، ۴۶ بازی انجام داده و ۵۶ بار دروازه حریفان را باز کرده است که علی علیپور، بیشترین سهم را از این گل‌ها دارد. او ۲۱ گل زده و سهمش۳۷.۵ درصد است. بعد از علیپور هم منشا، کامیابی‌نیا و نعمتی با ۶گل زده، دیگر گلزنان تیم برانکو در زمان محرومیت بودند. این چهار بازیکن در یک سال اخیر بیش از دو سوم گل‌های پرسپولیس را به ثمر رسانده و از موثرترین مهره‌های این تیم بوده‌اند.

گلزنان لیگ برتر

از ۳۸ گل لیگ برتری قرمزها در روزهای محرومیت، ۱۶ گل سهم علی علیپور بوده. یعنی بیش از ۴۲% گل‌های پرسپولیس را او به ثمر رسانده است.

علی علیپور ۱۶ گل

کمال کامیابی‌نیا ۵ گل

سیامک نعمتی ۴ گل

شجاع خلیل‌زاده ۳ گل

گادوین منشا ۳ گل

فرشاد احمدزاده ۲ گل

وحید امیری یک گل

محمد انصاری یک گل

آدام همتی یک گل

امید عالیشاه یک گل

گلزنان آسیایی

علی علیپور ۵ گل

گادوین منشا ۳ گل

سیامک نعمتی ۲ گل

سیدجلال حسینی ۲ گل

فرشاد احمدزاده یک گل

کمال کامیابی نیا یک گل

احمد نوراللهی یک گل

گل به خودی ۲ گل

گلزنان جام حذفی

تک گل پیروزی بخش پرسپولیس در جام حذفی مقابل تیم نود ارومیه را محمد انصاری به ثمر رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =