کد خبر : 130085
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
-

کشت ۲۰۰ هکتاری جو در مزارع شهرستان قائم‌‌شهر

کشت ۲۰۰ هکتاری جو در مزارع شهرستان قائم‌‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، مجید جعفری با اعلام اینکه ۲۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان، امسال به کشت جو اختصاص یافت، گفت: امسال با میانگین ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم، ۵۰۰ تن جو در مزارع این شهرستان تولید شود. وی با اشاره به توزیع ۶ تن بذر جو، ارقام صحرا و پرداکتیو میان

به گزارش قائم آنلاین، مجید جعفری با اعلام اینکه ۲۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان، امسال به کشت جو اختصاص یافت، گفت: امسال با میانگین ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم، ۵۰۰ تن جو در مزارع این شهرستان تولید شود.
وی با اشاره به توزیع ۶ تن بذر جو، ارقام صحرا و پرداکتیو میان بهره برداران قائم شهری افزود: بخش زيادي از سطوح زيركشت جو در مراحل اوليه رشد، برای تغذیه مستقيم دام مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از کشت هزار و ۵۰۰ هکتاری شبدر رقم برسیم در زمین های زراعی این شهرستان خبر داد و گفت: بعد از برداشت برنج در شاليزارها، شبدر بعنوان يك علوفه با ارزش غذايي مناسب براي تعليف دام، مورد استفاده دامداران قرار می گیرد.

جعفری در پایان به توزیع ۳۷ تن بذر شبدر در شهرستان قائم شهر و از پیش بینی تولید ۳۰ هزار تن علوفه شبدر در مزارع این شهرستان خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − پنج =