کد خبر : 129894
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۵۵
-

چه خبر از سریال طنز «خونه یکی»؟

چه خبر از سریال طنز «خونه یکی»؟

به گزارش قائم آنلاین، حامد تهرانی کارگردان مجموعه تلویزیونی «خونه یکی»، در خصوص روند تولید این مجموعه و اولین تجربه کارگردانی خود اظهار کرد: کارگردانی این سریال برای من تجربه خوبی بود؛ چرا که من کارگردانی خواندم و پیش از این در پشت صحنه مجموعه هایی که کار کردم، به شکل غیررسمی کارگردانی را هم

به گزارش قائم آنلاین، حامد تهرانی کارگردان مجموعه تلویزیونی «خونه یکی»، در خصوص روند تولید این مجموعه و اولین تجربه کارگردانی خود اظهار کرد: کارگردانی این سریال برای من تجربه خوبی بود؛ چرا که من کارگردانی خواندم و پیش از این در پشت صحنه مجموعه هایی که کار کردم، به شکل غیررسمی کارگردانی را هم انجام دادم

وی در ادامه بیان کرد: تولید سریال «خونه یکی» خیلی اتفاقی شروع شد. پس از صحبت هایی که داشتیم، سریع به تولید مجموعه پرداختیم. البته خدا را شکر در این مسیر همه دوستان بازیگر و عوامل تولید با ما همراه بودند و به من محبت داشتند. تمام بچه ها خیلی زود با کار و داستان ارتباط برقرار کردند و این نقطه مثبت اولین کار من بود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «افسانه هزارپایان» درباره روند تولید سریال «خونه یکی» گفت: این مجموعه همچنان در مراحل فنی و تدوین آن در حال انجام است و صداگذاری و آهنگسازی آن به انتها نرسیده است.

تهرانی در پایان یادآور شد: مجموعه «خونه یکی» پیش تولید خیلی خوبی را سپری کرد تا در کوتاهترین زمان تولید شد. انتخاب تمام بازیگران با خودم بود و الحمدلله همه خیلی سریع با نقش هایشان ارتباط برقرار کردند و خروجی کار خیلی خوب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 17 =