کد خبر : 130136
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
-

سریالی جدید درباره توطئه و نفوذ دشمنان

سریالی جدید درباره توطئه و نفوذ دشمنان

به گزارش قائم آنلاین، سیاوش حقیقی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، درباره جدیدترین فعالیت خود  گفت: درصدد ساخت یک مجموعه تلویزیونی با محتوای نفوذ دشمنان هستم. وی افزود: طرح کلی فیلمنامه این مجموعه توسط شهرام علی شریفی، حمیده درویش، بهرام هاشمیان و بر اساس طرح و ایده‌ای از خودم نوشته شده و به رسانه ملی ارائه

به گزارش قائم آنلاین، سیاوش حقیقی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، درباره جدیدترین فعالیت خود  گفت: درصدد ساخت یک مجموعه تلویزیونی با محتوای نفوذ دشمنان هستم.

وی افزود: طرح کلی فیلمنامه این مجموعه توسط شهرام علی شریفی، حمیده درویش، بهرام هاشمیان و بر اساس طرح و ایده‌ای از خودم نوشته شده و به رسانه ملی ارائه شده است.

این کارگردان درباره کارگردانی این اثر از سوی خود گفت: هنوز تصمیمی برای کارگردانی نگرفته ایم؛ بیشتر روی تحقیق و نگارش فیلمنامه تمرکز داشتیم و در این باره با کارشناسان و اهالی فن فراوان مشورت‌کردیم.

حقیقی در خصوص قصه این مجموعه بیان کرد: داستان از مقطع قیام مسجد گوهرشاد و به خاک و خون کشیده شدن مردم شروع و تا چهل سالگی انقلاب اسلامی ادامه پیدا می کند. امیدوارم ارگان‌های مربوط به ما کمک کنند تا این سریال که از موضوع مهمی برخوردار است، تولید شود، تولید این اثر نیاز به حمایت دستگاه‌های مهم کشور دارد تا بتوانیم مجموعه‌ای با کیفیت و خوب درخور مخاطبان تولید کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 9 =