کد خبر : 130142
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
-

حضور مخفیانه و نامحسوس جپاروف در ایران

حضور مخفیانه و نامحسوس جپاروف در ایران

به گزارش قائم آنلاین،  سرور جپاروف که مدتی است صحبت از توافقش با استقلال به میان آمده به صورت مخفیانه به همراه مدیر برنامه‌هاش وارد تهران خواهد شد. در شرایطی که طرفداران  استقلال برای معرفی خرید‌های جدید باشگاه لحظه‌شماری می‌کنند سران استقلال بدون توجه به این التهابات با آرامش خاصی در حال پیگیری مذاکرات برای

به گزارش قائم آنلاین،  سرور جپاروف که مدتی است صحبت از توافقش با استقلال به میان آمده به صورت مخفیانه به همراه مدیر برنامه‌هاش وارد تهران خواهد شد.

در شرایطی که طرفداران  استقلال برای معرفی خرید‌های جدید باشگاه لحظه‌شماری می‌کنند سران استقلال بدون توجه به این التهابات با آرامش خاصی در حال پیگیری مذاکرات برای تقویت تیم خود هستند به خصوص در پروسه خرید‌های خارجی که با وسواس بیشتری در حال انجام است.

یکی از این بازیکنان سرور جپاروف ازبک نام دارد که همه در انتظار بازگشت دوباره او به جمع شاگردان وینفرد شفر هستند. بعد از اینکه جنجال‌هایی پیرامون تسویه حساب بدهی او نقل محافل شد برخی نزدیکان به استقلال، از سفر محرمانه این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش به تهران برای مذاکرات مستقیم با نماینده باشگاه خبر می‌دهند.

سفر از آن جهت محرمانه خواهد بود که استقلالی‌ها تمایلی به جنجال پیرامون بازگرداندن این بازیکن سرشناس ندارند و قصد دارند بعد از اینکه توافقات نهایی انجام شد و جپاروف بدون واسطه با استقلال برای شش ماه دوم توافق کرد، خبر خرید او را رسانه‌ای کنند. اینکه زمان سفر جپاروف به استقلال هم چه زمانی است هنوز مشخص نیست ولی قطعاً بدون سر و صدا و دور از حاشیه به زودی به ایرا سفر خواهد کرد تا با سران استقلال پای میز مذاکره بنشیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =