کد خبر : 129977
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
-

تعداد کمی از دولتمردان از منویات روحانی دفاع می‌کنند

تعداد کمی از دولتمردان از منویات روحانی دفاع می‌کنند

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا خباز در گفت‌وگو  گفت اینکه برخی استانداران دفاع نمی‌کنند و نخواهند ایستاد، در دولت هم وجود دارد. در هر دو دولت آقای روحانی تعداد اندکی بوده و هستند که حاضرند سینه خود را سپر کنند و از منویات آقای روحانی دفاع کنند. استاندار سابق تهران با اشاره به انتقادهای رئیس‌جمهوری

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا خباز در گفت‌وگو  گفت اینکه برخی استانداران دفاع نمی‌کنند و نخواهند ایستاد، در دولت هم وجود دارد. در هر دو دولت آقای روحانی تعداد اندکی بوده و هستند که حاضرند سینه خود را سپر کنند و از منویات آقای روحانی دفاع کنند.
استاندار سابق تهران با اشاره به انتقادهای رئیس‌جمهوری از برخی از اعضای کابینه خود گفت: اگر یادتان باشد هم در دولت گذشته و هم در این دولت آقای روحانی از بی‌تفاوتی برخی وزرا انتقاد کرده‌اند. بنابراین نباید از استانداران موجود انتظار داشته باشید آن طور که من از دولت دفاع می‌کردم، دفاع کنند.
خباز تاکید کرد: اینها هیچ‌کدام تا به حال استاندار نبوده‌اند و معمولا هم فرد شماره دو و سه در استانداری‌ها مطرح نیست، باید ببینیم که اینها در آینده در موضع‌گیری‌های خود چگونه خواهند بود.
او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود با موافقت جهانگیری، لیست وزیر کشور تایید شده است و این استانداران به انتخاب معاون اول بر سر کار آمده‌اند، توضیح داد: این موضوع را کنکاش نکردم؛ اما از رفتارها چنین استنباط می‌کنم که شاید آقای رئیس‌جمهور ترکیب وزیر کشور، معاون اول و رئیس دفتر خود را اینگونه چیده است تا این سه نفر بر روی هرکسی که به توافق برسند پرونده او به دولت بیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 10 =