کد خبر : 130146
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
-

بمب نقل و انتقالاتی استقلال از قبرس می آید؟

بمب نقل و انتقالاتی استقلال از قبرس می آید؟

به گزارش قائم آنلاین،  در فاز هجومی ظاهرا اصلی‌ترین گزینه استقلال رضا قوچان‌نژاد است قوچان‌نژاد در قبرس توپ می زند حال باید دید بمب نقل و انتقالات استقلال از قبرس می آید؟! در فاز هجومی ظاهرا اصلی‌ترین گزینه استقلال رضا قوچان‌نژاد است، بازیکنی که این روزها در لیگ قبرس توپ می‌زند و یکی از بهترین

به گزارش قائم آنلاین،  در فاز هجومی ظاهرا اصلی‌ترین گزینه استقلال رضا قوچان‌نژاد است قوچان‌نژاد در قبرس توپ می زند حال باید دید بمب نقل و انتقالات استقلال از قبرس می آید؟!

در فاز هجومی ظاهرا اصلی‌ترین گزینه استقلال رضا قوچان‌نژاد است، بازیکنی که این روزها در لیگ قبرس توپ می‌زند و یکی از بهترین مهاجمان تیم ملی ایران در سالهای اخیر بوده است که پس از خداحافظی از تیم ملی، از لیگ هلند نیز جدا و به آپوئل قبرس پیوست. در مورد رضا قوچان‌نژاد البته نکته‌ای وجود دارد و اینکه شنیده می‌شود با پیشنهادی از تراکتورسازی هم مواجه شده است و با توجه به حضور کاپیتان‌های تیم ملی ( اشکان دژاگه و مسعود شجاعی) در این تیم، امکان حضور قوچان‌نژاد در تبریز نیز وجود دارد. باید دید این مهاجم حرفه‌ای در نهایت تمایلی به حضور در لیگ ایران و علی‌الخصوص استقلال خواهد داشت؟

اما استقلال برای جایگزینی بازیکنان خارجی جدا شده‌اش، به دنبال یک بازیکن خارجی خوب نیز هست. ظاهرا استقلالیها تاکید دارند تنها در صورتی بازیکن خارجی جدید جذب کنند که او و عملکردش فوق العاده باشد در غیر اینصورت بستن قرارداد دلاری و … به واسطه مشکلاتی که در بسیاری از موارد بازیکنان خارجی متوجه فوتبال ایران کرده اند، چندان در اولویت کاری مسئولان باشگاه نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =