کد خبر : 129796
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
-

تقدیر از ورزشکار نوجوان قائم‌شهری بدلیل اهدا مدال قهرمانی به شهید بلباسی+تصاویر

تقدیر از ورزشکار نوجوان قائم‌شهری بدلیل اهدا مدال قهرمانی به شهید بلباسی+تصاویر

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم یعقوبی در تجلیل از قهرمان نوجوان ارزنده قائم‌شهری، اظهار کرد: شهدای این مرزو بوم جان خود را در مسیر پیشرفت و حفظ انقلاب تقدیم کردند لذا این کار شما نیز در راستای حفظ ارزشهای انقلاب قلمداد می‌شود .   وی در ادامه ضمن تقدیر از خانواده این ورزشکار نوجوان بخاطر

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم یعقوبی در تجلیل از قهرمان نوجوان ارزنده قائم‌شهری، اظهار کرد: شهدای این مرزو بوم جان خود را در مسیر پیشرفت و حفظ انقلاب تقدیم کردند لذا این کار شما نیز در راستای حفظ ارزشهای انقلاب قلمداد می‌شود .

 


وی در ادامه ضمن تقدیر از خانواده این ورزشکار نوجوان بخاطر تربیت چنین فرزندی، افزود: در شرایطی که کشور چه از داخل و چه از خارج مورد هجمه‌های فراوانی است این عمل شما در جایگاه رفیعی قرار دارد و نشانگر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جدید است.

ابراهیم یعقوبی خاطرنشان کرد: عمل شما فراتر از سن شما است واین یعنی تفکر جهادی در جامعه پویا و فعال و شما در بین هم سن و سالهایتان به عنوان یک الگو به حساب خواهید آمد.

نوجوان بسیجی سدنا خونچین اهل قائم شهر در سن ۱۲ سالگی و تحصیل در کلاس هفتم به مدت ۴ سال در رشته کاراته سبک شوتوکان تحت مربی گری خانم محسن‎پور فعالیت می‎کند که به مدت ۲سال در مسابقات حضور دارد، وی در مسابقات بین المللی تهران رده سنی نونهالان مدال طلای این رشته را در بین ۷ کشور کسب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + چهارده =