کد خبر : 129674
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
-

پایان فرمانروایی کهکشانی‌ها فرا رسیده است؟

پایان فرمانروایی کهکشانی‌ها فرا رسیده است؟

به گزارش قائم آنلاین، عصر امروز با انجام قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که رئال مادرید قهرمان سه دوره اخیر این تورنمنت جذاب باید در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف آژاکس برود. رویارویی قهرمان بلامناضع اروپا با آژاکس در نگاه اول برای هواداران این تیم خوش‌یمن به نظر می‌آید چرا که هرچه باشد نام

به گزارش قائم آنلاین، عصر امروز با انجام قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که رئال مادرید قهرمان سه دوره اخیر این تورنمنت جذاب باید در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف آژاکس برود.

رویارویی قهرمان بلامناضع اروپا با آژاکس در نگاه اول برای هواداران این تیم خوش‌یمن به نظر می‌آید چرا که هرچه باشد نام آژاکس از تیم‌هایی چون لیورپول، منچستریونایتد و تاتنهام کوچک‌تر است.

آمار تقابل‌های دو تیم نیز به‌خوبی حاکی از برتری سفیدپوشان مادرید دارد، دو تیم تا به‌حال ۱۲ بار رو در روی هم قرار گرفته‌اند که حاصل آن ۷ پیروزی برای رئال مادرید، ۱ تساوی و ۴ پیروزی برای آژاکس بوده است، البته شش بازی آخر دو تیم همگی به نفع رئال مادرید به‌پایان رسیده است.

آمار دو تیم در بازی‌های رو در رو

اما نکته‌ای باعث می‌شود در مورد نتیجه نهایی دو دیدار رفت و برگشت و تیم صعود کننده کمی تعمل کنیم حال‌وروز دو تیم در فصل جاری است، شاگردان هری تن هاگ همزمان با شکوفایی لاله‌هی نارنجی در قاره سبز با درخشش خود در دور گروهی چمپیونز لیگ تمامی نگاه‌ها را به خود منعکس کرده‌اند و با تکیه بر بازیکنان جوانی چون مَتایس دی لیخت و دی یانگ تیم خطرناکی به‌حساب می‌آیند.

۲۴ بازی، ۱۹ پیروزی، ۴ تساوی و تنها ۱ شکست آامار خارق‌العاده‌ای است که کارخانه بازیکن سازی آمستردام در این فصل از خود به جای گذاشته، سفید و قرمزپوشان هلندی در طول این مدت تنها ۱۲ گل دریافت کرده اند، آن‌ها حتی در دور گروهی به بایرن مونیخ هم باج ندادند و با دو تساوی مقابل باواریایی‌ها از حیثیت فوتبالی خود به‌خوبی دفاع کردند.

ضمن این که این نکته را نباید فراموش کرد در فصل۱۹۹۴ / ۱۹۹۵ و در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا، آژاکس اولین تیمی بود که موفق به شکست رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو شد.

وضعیت بد رئال مادرید هم مزید بر علت شده تا پیش بینی این دیدار کمی سخت‌تر شود، شکست‌های سنگین مقابل تیم‌هایی نه‌چندان مطرح در لالیگا و دبل شدن در برابر زسکا در چمپیونز لیگ همگی ادله‌‌های بر حقی هستند که نشان می‌دهند نباید رئال مادرید را از پیش برنده دانست.

البته حضور در جام باشگاه‌های جهان و قهرمانی احتمالی در این تورنمنت می‌تواند روحیه پسران پرز را به‌شدت برای حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد.

رئال مادرید
رئال مادرید

رئال مادرید پیش از بازی رفت با آژاکس باید در لالیگا با اتلتیکو بازی کندTهمچنین پیش از بازی برگشت با آژاکس هم باید در برنابئو میزبان بارسلونا باشد.

به گزارش ورزش ۱۱، دیدار رفت دو تیم ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ در ورزشگاه آژاکس و بازی برگشت ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ در برنابئو برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + بیست =