کد خبر : 129725
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
-

واکنش برانکو ایوانکوویچ به اختلافش با امیر قلعه‌نویی

واکنش برانکو ایوانکوویچ به اختلافش با امیر قلعه‌نویی

به گزارش قائم آنلاین، در هفته‌های اخیر حاشیه‌هایی دامن گیر تیم‌های بزرگی مانند سپاهان، استقلال و پرسپولیس شده‌ است که درگیری‌هایی در فضای مجازی ما بین طرفداران دو تیم را رقم زده است و باعث انجام مصاحبه‌هایی ضد و نقیضاز طرف بازیکنان و مسئولان این باشگاه‌ها شده است.   در این میان سپاهانی‌ها و پرسپولیسی‌ها

به گزارش قائم آنلاین، در هفته‌های اخیر حاشیه‌هایی دامن گیر تیم‌های بزرگی مانند سپاهان، استقلال و پرسپولیس شده‌ است که درگیری‌هایی در فضای مجازی ما بین طرفداران دو تیم را رقم زده است و باعث انجام مصاحبه‌هایی ضد و نقیضاز طرف بازیکنان و مسئولان این باشگاه‌ها شده است.

 

در این میان سپاهانی‌ها و پرسپولیسی‌ها نیز تنش‌هایی بین یکدیگر داشته‌اند که باعث ایجاد حواشی درباره امیرقلعه‌نویی و برانکو ایوانکوویچ شد و بسیاری از اختلاف این دو مربی خبر دادند. اما حال برانکو نسبت به این حاشیه‌ها و تنش‌ها واکنش نشان داد و خط بطلانی بر تمامی این شایعات کشید.

 

برانکو ژنرال را رفیق خود دانست و از داشتن دوستی صمیمی مانند قلعه‌نویی ابراز خوشحالی کرد. لازم به ذکر است که کی‌روش در پست خود در اینستاگرام با ذکر نام قلعه‌نویی و نبردن نام برانکو بسیاری را بر این عقیده داشت که قلعه‌نویی به جبهه کی‌روش پیوسته است اما گویا این چنین نیست و ژنرال و برانکو با یکدیگر مشکلی ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 5 =