کد خبر : 129587
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
-

بیش از ۲۳ هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب در قائم‌شهر اجرا شد

بیش از ۲۳ هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب در قائم‌شهر اجرا شد

به گزارش قائم آنلاین، عبدالرضا سعیدی مدیر امور آب و فاضلاب شهری قائمشهر گفت: از آغاز اجرای طرح فاضلاب، بیش از ۲۳ هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر احداث شد. وی مساحت محدوده طرح فاضلاب درقائم‌شهر را ۳ هزار هکتار دانست و افزود: برآورد جمعیت تحت پوشش این

به گزارش قائم آنلاین، عبدالرضا سعیدی مدیر امور آب و فاضلاب شهری قائمشهر گفت: از آغاز اجرای طرح فاضلاب، بیش از ۲۳ هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر احداث شد.
وی مساحت محدوده طرح فاضلاب درقائم‌شهر را ۳ هزار هکتار دانست و افزود: برآورد جمعیت تحت پوشش این طرح تا سال ۱۴۱۵ (سال افق طرح) ۳۶۵ هزار نفر است.

سعیدی تصریح کرد: شبکه جمع آوری فاضلاب شهر قائم‌شهر در حال حاضر در خیابانهای ساری، کوچه نیما، کشاورزی، پیام آوران، ولیعصر، ۲۰ متری چشمه، مهمانسرا و کوچه های منشعب آن در اقطار ۲۰۰ تا ۱۴۰۰ میلی متری با نصب ۶۲۶ منهول به اجرا در آمد.

مدیر امور آبفاشهری قائم‌شهر، با اشاره به اهمیت اجرای طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب در حفظ سلامتی افراد جامعه و محیط زیست، اظهار کرد: از صبر و همکاری مشترکین این شهر در طول اجرای طرح‌های آب و فاضلاب شهرستان قدردانی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + یازده =