کد خبر : 129373
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
-

هدف اصلی ما در تدوین برنامه های صد روزه افزایش رضایت و رفاه عمومی می‌باشد

هدف اصلی ما در تدوین برنامه های صد روزه افزایش رضایت و رفاه عمومی می‌باشد

به گزارش قائم آنلاین، مهدی محمدی در دومین جلسه از تدوین و هماهنگی برنامه های صد روزه گفت: هدف از این برنامه‌ها  تسریع و تزریق پروژه های در حال اجرا و جدید، جهت بالا‌بردن رضایت عمومی و رفاه اجتماعی مردم می‌باشد. این مسئول خاطر نشان کرد: بر اساس دستور استاندار محترم تدوین برنامه صد روزه

به گزارش قائم آنلاین، مهدی محمدی در دومین جلسه از تدوین و هماهنگی برنامه های صد روزه گفت: هدف از این برنامه‌ها  تسریع و تزریق پروژه های در حال اجرا و جدید، جهت بالا‌بردن رضایت عمومی و رفاه اجتماعی مردم می‌باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: بر اساس دستور استاندار محترم تدوین برنامه صد روزه باید قابلیت عملیاتی‌شدن داشته باشد و پس از موعد معین قابل ارائه باشد.

فرماندار قائم شهر در مورد این جلسه که در ساعت هفت و سی دقیقه صبح برگزار شد تاکید کرد: به دلیل اهمیت موضوع در این ساعت جلسه برگزار شد تا همه دستگاه ها در تدوین و برنامه ریزی برنامه ها جدیت لازم را به خرج دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: در طرح ریزی برنامه ها اینگونه نباشد طرحی انتخاب شود که به دلیل بزرگی اش قابلیت اجرایی نداشته باشد بلکه طرح ها به گونه ای انتخاب شود که در نتیجه رضایت عمومی را به دنبال دارد.

وی گفت: اگر دستگاهی طرحی را انتخاب نمود به این معنا نیست که خود آن مجموعه به تنهایی باید انجامش دهد بلکه تمام ادارات مرتبط باید با همکاری هم نیل به نتیجه مطلوب را دستور کار قرار دهند.

در پایان جلسه، بعد از اعلام نقطه نظرات مسئولین حاضر، مستند سازی انجام عملیات صد روزه نیز در دستور کار دستگاه ها قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − پنج =