کد خبر : 128967
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
-

سالگرد “انوشیروان ارجمند” در تماشاخانه سرو

سالگرد “انوشیروان ارجمند” در تماشاخانه سرو

به گزارش قائم آنلاین، مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد درگذشت انوشیروان ارجمند در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود. محمودرضا فراهانی تهیه کننده نمایش “خاک شیرین” با اعلام این خبرگفت: این مراسم با حضور جمعی از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین خانواده آن مرحوم برگزار خواهد شد و پس از آن به تماشای

به گزارش قائم آنلاین، مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد درگذشت انوشیروان ارجمند در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

محمودرضا فراهانی تهیه کننده نمایش “خاک شیرین” با اعلام این خبرگفت: این مراسم با حضور جمعی از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین خانواده آن مرحوم برگزار خواهد شد و پس از آن به تماشای نمایش خاک شیرین با بازی بهار ارجمند دختر مرحوم انوشیروان ارجمند که در سالن این تماشاخانه به روی صحنه رفته است، خواهیم نشست.

وی افزود: یکی از وظایف جامعه هنری و نسل جدید، تقدیر و قدردانی از پیشکسوتان نسل گذشته است که جزو مفاخر ما هستند؛ امیدوارم اینگونه مراسم‌ها در آینده و در زمان حیات دنیوی هنرمندان بیشتر برگزار شود.

گفتنی است این مراسم روز جمعه ۲۳ آذر ماه ۹۷  از ساعت ۱۸/۳۰ در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس واقع در خیابان آیت الله طالقانی، تقاطع خیابان مفتح، جنب ایستگاه مترو برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 3 =