کد خبر : 128907
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۳۳
-

انهدام باند سرقت خودرو در قائم‌شهر

انهدام باند سرقت خودرو در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی کسب خبری از منابع خبری مبنی بر فعالیت یک باند سرقت خودرو در قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، دریافتند متهمان با

به گزارش قائم آنلاین، محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی کسب خبری از منابع خبری مبنی بر فعالیت یک باند سرقت خودرو در قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، دریافتند متهمان با تشکیل باندی از استان‌های گیلان، تهران و شهرستان قائم‌شهر، پس از سرقت خودرو‌های پراید و ایسوزو از سایر شهرستان‌های استان و استان‌های همجوار، آن را به این شهرستان منتقل و با اوراق کردن خودرو‌ها قصد فروش قطعات آن را دارند.

مرادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به سرقت ۴ دستگاه خودرو اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف خودرو‌های سرقتی در بازرسی از محل فعالیت این افراد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضاییی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 8 =