کد خبر : 128733
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
-

این ستاره را جدا شده قطعی استقلال بدانید ؛ شفر ستاره تیم ملی را جایگزین می کند!

این ستاره را جدا شده قطعی استقلال بدانید ؛ شفر ستاره تیم ملی را جایگزین می کند!

به گزارش قائم آنلاین، میثم تیموری در نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد. حال گفته می شود شفر برای جایگزینی او به دنبال بازگرداندن امید نورافکن به استقلال است امید که در تیم شارلوا سکو نشین است همچنان به اردوی های تیم ملی امید دعوت می شود از طرفی سهرابیان و زکی پور در

به گزارش قائم آنلاین، میثم تیموری در نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد. حال گفته می شود شفر برای جایگزینی او به دنبال بازگرداندن امید نورافکن به استقلال است امید که در تیم شارلوا سکو نشین است همچنان به اردوی های تیم ملی امید دعوت می شود از طرفی سهرابیان و زکی پور در استقلال حضور دارند.

میثم تیموری مدافع فصل گذشته پارس جنوبی در تابستان به استقلال پیوست اما مصدومیت او باعث شد نتواند تا هفته چهاردهم برای آبی پوشان به میدان برود.

میثم تیموری در بازی با صنعت نفت در دقیقه ۸۷ به میدان آمد تا سه دقیقه در زمین حضور داشته باشد . این بازیکن امید داشت در بازی با سپیدرود دقایق بیشتری در زمین بازی کند اما از لیست تیم کنار گذاشته شد.

حال گفته می شود شفر برای جایگزینی او به دنبال بازگرداندن امید نورافکن به استقلال است امید که در تیم شارلوا سکو نشین است همچنان به اردوی های تیم ملی امید دعوت می شود از طرفی سهرابیان و زکی پور در استقلال حضور دارند.

میثم تیموری مدافع چپ آبی‌های پایتخت از شرایطش راضی نیست و در خبرها آمده است به صورت توافقی جدا خواهد شد تا در تیم دیگری توانایی‌های خودرا اثبات کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − شش =