کد خبر : 128747
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
-

اولین خرید منصوریان در نقل و انتقلالت نیم فصل لو رفت ؛ اولین جدا شده ذوب پرسپولیسی می شود!

اولین خرید منصوریان در نقل و انتقلالت نیم فصل لو رفت ؛ اولین جدا شده ذوب پرسپولیسی می شود!

به گزارش قائم آنلاین، اصفهانی ها در پی بازگرداندن دروازه بان سابق خود به این تیم هستند. به احتمال فراوان رشید مظاهری دروازه بان فعلی ذوب آهن با جدایی قریب الوقوع بیرانوند ، نیم فصل ذوب آهن را به مقصد پرسپولیس ترک خواهد کرد. به همین دلیل،اصفهانی ها در پی بازگرداندن دروازه بان سابق خود

به گزارش قائم آنلاین، اصفهانی ها در پی بازگرداندن دروازه بان سابق خود به این تیم هستند.

به احتمال فراوان رشید مظاهری دروازه بان فعلی ذوب آهن با جدایی قریب الوقوع بیرانوند ، نیم فصل ذوب آهن را به مقصد پرسپولیس ترک خواهد کرد. به همین دلیل،اصفهانی ها در پی بازگرداندن دروازه بان سابق خود به این تیم هستند. پیمان سلمانی سنگربان موفق تیم سپاسی که در این فصل ۶ کلین شیت داشته و تنها ۹ گل دریافت کرده است و فصل گذشته مجبور شد برای گذراندن خدمت سربازی راهی تیم فجر سپاسی شود.عملکرد سلمانی در تیم سپاسی موفقیت آمیز بوده و وی به سرعت به یکی از وزنه های سنگین این تیم شیرازی تبدیل شد.

با پایان یافتن نیم فصل،خدمت سربازی پیمان سلمانی نیز به اتمام میرسد و او می تواند دوباره به ذوب آهن برگردد و تا پایان قراردادش با ذوب آهن در این تیم ماندنی شود.حال باید دید با توجه به اینکه سلمانی چند پیشنهاد دیگر نیز دارد سرانجام در نیم فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =