کد خبر : 128276
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۱۰
-

خاص ترین گوشی چینی سال ۲۰۱۸ دو روز دیگر رونمایی می شود

خاص ترین گوشی چینی سال ۲۰۱۸ دو روز دیگر رونمایی می شود

به گزارش قائم آنلاین، همانطور که بیان شد خاص ترین گوشی چینی سال ۲۰۱۸، از دو صفحه نمایش بهره می برد. در این گوشی موبایل باید شاهد دو صفحه نمایش ۶٫۵۹ و۵٫۵ اینچی باشیم که می توان به راحتی میان این دو صفحه نمایش به امور روزانه خود پرداخت. البته کمپانی ویوو هنوز از رزولوشن

به گزارش قائم آنلاین، همانطور که بیان شد خاص ترین گوشی چینی سال ۲۰۱۸، از دو صفحه نمایش بهره می برد. در این گوشی موبایل باید شاهد دو صفحه نمایش ۶٫۵۹ و۵٫۵ اینچی باشیم که می توان به راحتی میان این دو صفحه نمایش به امور روزانه خود پرداخت. البته کمپانی ویوو هنوز از رزولوشن و کیفیت صفحه نمایش های پرچمدار خود صحبتی به میان نیاورده است و باید تا روز رونمایی از این گوشی هوشمند صبر کرد. ویوو قصد دارد روز ۱۱ دسامبر، ساعت ۷:۳۰ عصر در کشور خود از این محصول رونمایی کند.

خاص ترین گوشی چینی سال ۲۰۱۸ چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می برد. استفاده از این چیپست ۱۰ نانومتری شاید در مرحله اول جذاب به نظر بیاید اما به زودی و پس از عرضه پرچمداران سامسونگ، این پردازنده به نوعی قدیمی قلمداد می شود و به نظر می رسد جذابیت خاصی برای کاربران نداشته باشد. البته در کنار این چیپست، که پرچمدار سال ۲۰۱۸ کمپانی کوالکام محسوب می شود، ویوو سیستم عامل اندروید ۹ را برای خاص ترین گوشی چینی سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته است که موجب رضایت کاربران خواهد شد.

خاص ترین گوشی چینی سال ۲۰۱۸ به نظر در نسخه های متفاوتی عرضه شود اما این احتمال وجود دارد که گران ترین نسخه گوشی موبایل ویوو ۲ با رم نرم افزاری ۱۰ گیگابایتی روانه بازار فروش شود. پیش بینی می شود این گوشی هوشمند در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار شود. به همین منظور باید آن را رقیبی جدی برای گوشی های چینی موجود در بازار در نظر بگیریم.

با توجه به تصاویر منتشر شده، باید شاهد عرضه خاص ترین گوشی چینی سال ۲۰۱۸ با سه لنز دوربین اصلی باشیم. همچنین به دلیل حضور دو صفحه نمایش، خبری از لنز دوربین سلفی نخواهد بود و کاربران به وسیله این سه لنز دوربین و فلاش ال ای دی می توانند برترین تصاویر را ثبت کنند. امروز در کنار اخبار موجود حواشی ای ایجاد شد که نشان می دهد لنز اصلی این گوشی هوشمند با گشودگی دریچه دیافراگم ۱٫۳ روانه بازار می شود که به نوعی قابل توجه خواهد بود.

این گوشی هوشمند در بنچمارک ها نیز امتیاز بسیار خوبی را کسب کرده است؛ کسب امتیاز ۲۲۲۰ در بخش پردازش تک هسته ای و ۸۴۶۷ در بخش پردازش چند هسته ای، خبرهای خوبی را برای کاربران این برند به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 6 =